logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۳۰۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور منابع آب شرکت آب منطقه‌ای شهرستان زنجان:

گشت‌های بازرسی عرصه را برای فعالیت حفاران غیرمجاز چاه تنگ کرده است

گشت‌های-بازرسی-عرصه-را-برای-فعالیت-حفاران-غیرمجاز-چاه-تنگ-کرده-است

مدیر امور منابع آب شرکت آب منطقه‌ای شهرستان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر منابع آب استان در دشت‌ها گفت: افزایش فعالیت گشتها در دشتها عرضه برای حفاران غیرمجاز تنگ شده است.

محمود سرمستی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به عملکرد امورمنابع آب در بحث احیاء و تعادل بخشی منابع اب در زنجان اظهار کرد: با توجه به حضور اکیپ‌های گشت در دشت سلطانیه و اطراف آن، عرصه را بر حفاران غیر مجاز تنگ کرده ایم و از سال قبل تاکنون به جرات می‌توان گفت، اکثر دستگاههای حفاری غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

سرمستی عنوان کرد: با توجه به اصلاح، نصب منصوبات دو حلقه چاه با هماهنگی خود متقاضیان و پس از اخذ تعهد محضری مقرر شد، این دوحلقه چاه آبانماه توسط خود کشاورزان پر شود، که با این اقدامات آب قابل توجهی برای سفره محفوظ خواهدشد.

وی به آماده بودن حکم انسداد سه حلقه چاه در شهرستان سلطانیه اشاره کرد و تصریح کرد: از آبانماه عملیات انسداد این چاهها با جدیت انجام خواهد شد و خواستار همکاری نیروی محترم انتظامی در تامین امنیت و حمایت دستگاههای عضو هستیم.

مدیرامورمنابع آب شهرستان زنجان به آزاد سازی سه کیلومتر از رودخانه بوئین در شهرستان سلطانیه اشاره کرد و افزود: این امور از هفته آینده بحث آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها و سیلابها را با شدت شروع خواهد کرد و از دستگاههای متولی درخواست همکاری در تامین ماشین آلات کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر