logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

دستگاه‌های حاکمیتی و غیر‌حاکمیتی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پای کار بیایند

دستگاه‌های-حاکمیتی-و-غیر‌حاکمیتی-برای-تحقق-فرمایشات-مقام-معظم-رهبری-پای-کار-بیایند

استاندار زنجان با تاکید بر توجه همه دستگاه‌ها بر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری گفت: همه دستگاه‌های حاکمیتی و غیر‌حاکمیتی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پای کار بیایند.

به گزارش موج رسا; اسد‌اله درویش امیری امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان با تاکید بر افزایش تولید و اشتغال در استان زنجان اظهار کرد: همه باید آنچه که براساس سیاست گذاری‌ها بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری شد تلاش و همت داشته باشیم.

وی همچنین به تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی که از گذشته مانده تاکید کرد و افزود: تکمیل پروژه‌هایی که از سال گذشته در سطح استان مانده به سرعت و با جدیت برای تکمیل آنها اقدام شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در ابتدای سال نکات بسیار مهمی در رابطه با ایجاد اشتغال و تولید بیان فرمودند افزود: همه باید برای ایجاد اشتغال و گسترش تولید در سطح استان آماده شویم.

وی با تاکید بر توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و ایجاد اشتغال بیان کرد: هر دستگاه و یا هر مدیری که زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و پیام مقام معظم رهبری را شنیده و اگر ذره‌ای در ارتباط با افزایش تولید و ایجاد شغل کوتاهی کند یا پیام را دریافت نکرده و یا کم کاری و کم لطفی می‌کند.

درویش امیری با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری مشمول همه دستگاه‌های حاکمیتی و غیر‌حاکمیتی و دولت دستگاه قضایی و دستگاه نظامی و همه بخش‌های وابسته به نظام می‌شود خاطرنشان کرد: در ارتباط با رهنمود‌های مقام معظم رهبری همه نگاه‌ها صرفا به سمت دولت باشد کاملا اشتباه است همه برای ایجاد تولید و اشتغال سهم دارند و باید همه در تحقق این امر به اندازه سهم خود کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه ما انتظار داریم همه بخش‌ها در تحقق رهنمود‌های موثر مقام معظم رهبری پای کار بیایند افزود: همه بخش‌ها برای توسعه کشور و برای تقویت بخش اقتصادی و تقویت تولید و اشتغال در سطح کشور باید پای کار بیایند.

استاندار زنجان به همکاری بانک‌های خصوصی در اجرای طرح رونق تولید اشاره و ابراز کرد: ما انتظار داشتیم در طرح رونق اقتصادی بانک‌های خصوصی نیز همانند بانک‌های دولتی برای تحقق فرمایشات رهبری پای کار بیایند تا بتوانیم از شرایط موجود خارج شویم.

وی به تاثیر امنیت در جذب سرمایه گذار اشاره کرد و گفت: جذب سرمایه گذار در استان زنجان در سایه امنیت اتفاق می‌افتد.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر