logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۳۰۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

109 کامیوندار زنجانی به جمع خادمان اربعین پیوستند/آغاز خدمات رسانی 21 موکب زنجان در عراق

109-کامیوندار-زنجانی-به-جمع-خادمان-اربعین-پیوستند-آغاز-خدمات-رسانی-21-موکب-زنجان-در-عراق

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت:109 دستگاه کامیون و کامیونت از استان زنجان به کشور عراق اعزام شده است.

ذبیح الله بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 21 موکب از استان زنجان در عراق در سال جاری مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه 11 موکب در شهر نجف اشرف خدمات رسانی می کنند، افزود:4 موکب در مسیر نجف به کربلا، چهار موکب در شهر کربلا و دو موکب در سامرا این خدمات را ارائه می کنند.

این مسئول با اشاره به اعزام 109 دستگاه کامیون و کامیونت از زنجان به سمت عراق، افزود: کامیونداران زنجانی نیز به خادمان اربعین پیوسته و بدون دریافت ریالی حتی پول گازوئیل خود را نیز پرداخت می کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه در مسیر امام حسین (ع) همه عرض ارادت دارند، افزود: امسال ریالی از کمک های دولتی برای اربعین خرج نشده است.

وی با بیان اینکه از دو مرز خسروی و مهران عبور انجام می شود، خاطرنشان کرد: موکب های از امروز در عراق مستقر می شوند.

این مسئول از آغاز پذیرایی زائران از روز جمعه در مسیرهای پیاده روی در کشور عراق خبر داد و گفت: تا دو روز بعد از اربعین این خدمات رسانی انجام می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان از فعالیت 7 دستگاه نانوایی در ایام یاد شده در عراق خبر داد و گفت: نزدیک به یک هزار خادم نیز در 21 موکب خدمات رسانی خواهند کرد.

بابایی با اشاره به فعالیت حسینیه اعظم زنجان و اوقاف در سامرا، تصریح کرد: همه هزینه های رفت و برگشت نیز برعهده خادمان است.

وی با بیان اینکه از مسئولان زنجانی کسی به عنوان خادم در موکب ها حضور ندارد،افزود: خادمان اربعین 25 روز خدمات رسانی می کنند.

این مسئول تصریح کرد: امسال حتی از شهرداری زنجان مبلغی اخذ نشد با اینکه شورا و شهرداری پیشگام بودند.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر