logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۳۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان خبرداد

استفاده از ظرفیت حقوقدانان برای رفع مشکلات قراردادهای مسکن در زنجان

استفاده-از-ظرفیت-حقوقدانان-برای-رفع-مشکلات-قراردادهای-مسکن-در-زنجان

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: از ظرفیت حقوقدانان بسیجی برای رفع مشکلات حقوقی قراردادهای مسکن در زنجان استفاده می شود.

علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با پیشنهاد سازمان بسیج اصناف استان، مشاوران املاک مسکن در زنجان از مشاوره های حقوقدانان بسیجی در تنظیم قراردادها استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان پیشنهادی مبنی بر استفاده از مشاوره حقوقدانان بسیجی در تنظیم قراردادهای املاک در زنجان ارائه شد، افزود: این طرح مورد توافق قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به مشکلات حقوقی پیش آمده برای برخی افراد در تنظیم قراردادهای مسکن در زنجان، افزود: متاسفانه برخی مشاورین املاک در زنجان دارای سواد بالایی نبوده و قراردادهایی که منعقد می کنند که با مشکلاتی مواجه است.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه طرحی پیشنهاد داده شد تا بر اساس آن از حقوقدانان بسیجی برای رفع مشکلات حقوقی قراردادها استفاده شود، گفت: حقوقدانان پس از بررسی قراردادها موارد را ارائه می کنند.

حیدری با اشاره به اینکه بیشتر  پرونده‌ های ورودی به دادگاه ها به دلیل عدم اطلاع کافی از مقررات قانونی است،تصریح کرد: کم‌ سوادی مشاوران املاک گاهی موجب می شود تا قراردادهای مغایر با قانون تنظیم شود.

وی برضرورت آشنایی مردم با قوانین و مقررات در تنظیم قراردادها تاکید کرد و گفت: مشاورین حقوقی می توانند این مشکلات را حل کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر