logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۲۹۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت ووشو استان زنجان:

حضور 2 ووشوکار زنجانی در مسابقات جهانی شانگهای/ محمدسیفی برای کسب پنجمین طلای جهانی به چین رفته است

حضور-2-ووشوکار-زنجانی-در-مسابقات-جهانی-شانگهای-محمدسیفی-برای-کسب-پنجمین-طلای-جهانی-به-چین-رفته-است

رئیس هیئت ووشو استان زنجان از  حضور دو ووشوکار زنجانی در مسابقات جهانی شانگهای‏ خبر داد.

رامین موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات جهانی شانگهای چین اظهار کرد: دو ووشوکار زنجانی در این مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، ابراز کرد: محسن محمدسیفی کسب چهار مدال طلای جهانی را در کارنامه خود داشته و امسال برای کسب پنجمین طلا و ثبت یک رکورد دیگر دروخیز کرده است.

رئیس هئیت ووشوی استان زنجان با اشاره به اینکه سیفی دوره سختی را بعد از عمل جراحی پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: سیفی تمرینات سختی را بعد از دوره نقاهت پشت سرگذاشته و با آمادگی خوبی در این مسابقات حاضر شده است. اگر یفی طلای جهانی را در این مسابقات کسب کند به رکورد دست نیافتنی می‌رسد.

وی با بیان اینکه به کسب پنجمین طلای محمدسیفی امیدوار هستیم، گفت: سیدمحمد حسینی دیگر ووشوکار زنجانی نیز در بخش تالو این مسابقات حضور دارد.

موحدنیا ادامه داد: حسینی از رده جوانان به تیم بزرگسالان آمده و سال گذشته دو مدال طلا و نقره جوانان جهان را کسب کرده است.

وی بیان کرد: فدراسیون ووشو سرمایه گذاری خوبی روی سیدمحمد حسینی داشته و برای بازیهای آسیایی روی وی حساب ویژه ای باز کرده است.

به گزارش موج رسا؛ مسابقات ووشو قهرمانی جهان از روز 27 مهرماه در چین آغاز خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر