logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۲۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان:

نرخ کرایه اتوبوسهای زنجان تا مرز مهران/ مردم تخلفات اتوبوسها را به سامانه 141 اعلام کنند

نرخ-کرایه-اتوبوسهای-زنجان-تا-مرز-مهران-مردم-تخلفات-اتوبوسها-را-به-سامانه-141-اعلام-کنند

رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان با اشاره به کرایه‌های اتوبوسهای زنجان تا مرز مهران گفت: کرایه ها امسال افزایشی نداشته است.

حسن امیریان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه کرایه اتوبوسهای ویژه و عادی 100 هزار تومان است اظهار کرد: کرایه اتوبوسهای کلاسیک از زنجان تا مرز مهران نیز 130 هزار تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 150 اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین در نظر گرفته شده است تصریح کرد: اتوبوسهای وی آی پی نیز 170 هزار تومان تا مرز مهران زائران را می برند.

رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان در مورد نظارت و جلوگیری از تخلفات احتمالی اتوبوسها خاطر نشان کرد: انجمن نظارتی در پایانه مسافربری وجود دارد و مردم می توانند به سازمان راهداری نیز تخلفات را اعلام کنند و همچنین شکایتهای خود را از طریق سامانه 141 ثبت کنند.

وی بیان کرد: اتوبوس مستقیم از زنجان به صورت ویژه در نظر گرفته شده است و با مجوز راهداری بوده و باید از مرز چزابه این اتوبوسها تردد کنند و بعد از خالی کردن مسافران باید به داخل کشور برگردند و برای آنها نیز شرایط ویژه در نظر گرفتند و کرایه هر نفر نیز 800 هزار تومان تعیین شده است.

امیریان عنوان کرد: اتوبوس به صورت مستقیم از زنجان تا نجف از مرز مهران امسال وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: هنوز مرز خسروی بسته بوده و زائران زنجانی از مرز مهران تردد می‌کنند.

//ع

    

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر