logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۲۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان زنجان مطرح کرد

تمرکز بر طرح های دانش بنیان و نوآورانه برای ایجاد اشتغال مددجویان/ تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیران متدین، انقلابی و کارآمد است

-تمرکز-بر-طرح-های-دانش-بنیان-و-نوآورانه-برای-ایجاد-اشتغال-مددجویان-تحقق-اقتصاد-مقاومتی-نیازمند-مدیران-متدین،-انقلابی-و-کارآمد-است

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان زنجان با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان از اولویت های اصلی کمیته امداد درحوزه توانمندسازی خانواده است گفت: تمرکز این نهاد دراشتغالزایی مددجویان در سال جدید برروی طرح های دانش بنیان و نوآورانه است .

به گزارش موج رسا; هدایت صفری درجمع شورای مدیران با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری ، پیگیری ایجاد اشتغال مددجویان و زمینه سازی برای تحقق این امر را از اولویت های مهم کاری کمیته امداد در سال جدید اعلام کرد و اظهار داشت: مسئله اقتصاد هم برای دوست داران نظام مسئله مهمی است و هم برای دشمنان نظام چرا که  دوستداران نظام به دنبال بهبود وضعیت معیشتی مردم و دشمنان در اندیشه برهم زدن نظام اقتصادی کشور هستند .

وی تصریح کرد:وظیفه ما در کمیته امداد در حوزه تامین اقتصاد خانواده ها این است که با سیاست گذاری صحیح و هدفمند در چارچوب نامگذاری سال در افزایش توان اقتصادی خانواده های نیازمند مقاوم سازی لازم در این بخش شکل گرفته و تنگناهای موجود درخانواده ها رفع شود.

مدیرکل کمیته امدادامام (ره) استان زنجان رسیدن به اقتصاد مقاومتی را نیازمند تفکر بسیجی دانست و تاکید کرد: ازدیدگاه مقام معظم رهبری برای به ثمر نشستن اقتصادمقاومتی نیازمند مدیرانی با سه ويژگی متدین بودن ، انقلابی و کارآمدی هستیم که امروز در امداد این تفکر باید به فهم مشترک و گفتمان واحد در تمامی بخش ها تبدیل شود.

وی با بیان اینکه درسال 96 توسعه فعالیتهای بخش اشتغال در ابعاد کمی و کیفی با تاکید براصل درآمدزایی ، زودبازدهی و پایداری مدنظر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اجرای طرحهای نو و بدیع در سطح استان زنجان بعنوان یک برنامه مهم باید مدنظر قرار داده شود.

صفری تصریح کرد: پرورش گیاهان دارویی ، کشت زعفران ، ایجاد مجتمع های خدماتی ، رفاهی ، توزیعی و بازارچه های فروش محلی ، اجرای طرح پنل های خورشیدی از طرحهایی است که امسال پیگیری و اجرا می شود /ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر