logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده:

عضویت ۱۴ قشر مختلف در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خدابنده/به دنبال ارائه لیست برای انتخابات شوراها هستیم

عضویت-۱۴-قشر-مختلف-در-جبهه-مردمی-نیروهای-انقلاب-اسلامی-خدابنده-به-دنبال-ارائه-لیست-برای-انتخابات-شوراها-هستیم

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده از احتمال ارائه لیست از طرف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات شوراها خبر داد.

شعبانعلی منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فراجناحی بودن جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: این جبهه نیروهای ارزشی را دور هم جمع کرده و تمامی افرادی که پیرو ولایت فقیه و قانون اساسی هستند می‌توانند در این جبهه عضو شوند.

وی با اشاره به روند تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان خدابنده افرود: در شهرستان خدابنده افراد به صورت خودجوش برای عضویت در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به ما مراجعه می‌کنند.

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه ۱۴ قشر مختلف در شهرستان خدابنده به صورت خودجوش عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده شدند، گفت: خوشبختانه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان خدابنده روز به روز در حال افزایش اعضای خود است و این نشان از اعتماد مردم به این جبهه است.

وی بیان کرد: فرهنگیان، جوانان، خواهران، حقوقدانان، نخبگان و اساتید، مداحان، طلاب از جمله قشرهایی هستند که به این جبهه پیوسته‌اند و تا به امروز ۱۴ قشر در جمنای خدابنده سازماندهی شده‌اند.

منصوری با بیان اینکه فعالیت جبهه نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده در حال انجام بوده به روستا نیز کشیده شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ای نیز برای شورای شهر داشته و در نظر داریم از بین نیروهای ارزشی و توانمند از افرادی حمایت کنیم.

وی به ارائه لیست احتمالی از طرف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده اشاره کرد و یادآور شد: صحبت‌هایی در این زمینه انجام شده و فعلا در حال بررسی هستیم و احتمال ارائه لیست از طرف جمنای خدابنده وجود دارد.

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده با تاکید بر حضور گسترده مردم درپای صندوقهای رای اظهار داشت: نیروهای انقلابی در این دوره هماهنگی لازم را برای انتخابات ریاست جمهوری دارند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال پر کردن خلاها و حل مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر