logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۲۸۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور:

تجهیزات یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کافی نیست/ یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی امکانات اطفاء حریق هوایی در اختیار ندارد

تجهیزات-یگان-حفاظت-سازمان-منابع-طبیعی-کافی-نیست-یگان-حفاظت-سازمان-منابع-طبیعی-امکانات-اطفاء-حریق-هوایی-در-اختیار-ندارد

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در مورد خرید تجهیزات یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و توزیع آن در بین استانها گفت: تجهیزات خریداری شده برای یگان حفاظت این سازمان کافی نیست.

به گزارش موج رسا; علی عباس نژاد با اشاره به حساسیت کار نیروهای یگان حفاظت اظهار کرد: باید بودجه مصوب قانونی با ردیف مشخص اعتباری و به صورت متمرکز به این حوزه تخصیص یابد که ما نیز پیگیر تحقق این امر هستیم.

وی افزود: اعتبارات نیروهای حفاظتی که در حوزه آبخیزداری فعالیت می کنند هم از محل صندوق توسعه ملی تامین می شود.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سفر خود به زنجان گفت: با توجه به حساسیت و ماموریت های یگان باید بودجه مصوب قانونی با ردیف مشخص اعتباری و به صورت متمرکز به این حوزه تخصیص یابد.

عباس نژاد در مورد تامین تجهیزات مورد نیتاز یگان حفاظت محیط زیست گفت: طی دو سال گذشته تجهیزات مورد نیاز یگان حفاظت خریداری و در اختیار استان ها قرار گرفته است.

وی افزود: این تجهیزات کافی نیست و باید امکانات اطفاء حریق هوایی نیز در اختیار سازمان باشد تا بتوانیم خسارتهای ناشی از آتش سوزیها را به حداقل برسانیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان این که در هر 45 هزار هکتار از اراضی کشور یک نیروی حفاظتی فعال است گفت: علی رغم کمبود نیروی انسانی آمادگی کامل در این حوزه در راستای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی وجود دارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر