logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۲۸۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یکی از یاران امام خمینی (ره):

جریان فاسدی امروز می خواهد جلوی حرکت انقلابی و ارزشی بانوان را بگیرد/ زن مومنه پشتیبان انقلاب و امام زمان (عج) است

جریان-فاسدی-امروز-می-خواهد-جلوی-حرکت-انقلابی-و-ارزشی-بانوان-را-بگیرد-زن-مومنه-پشتیبان-انقلاب-و-امام-زمان-(عج)-است

یکی از یاران امام خمینی (ره) گفت: امروز هم جریان فاسدی وجود دارد که می خواهد جلوی این حرکت انقلابی و ارزشی بانوان را بگیرد.

به گزارش موج رسا; فروغ زمان تجلی تهرانی امروز در همایش طلایه داران مقاومت در زنجان، اظهار داشت: همیشه پشتوانه تصمیمات بزرگ تاریخ یک زن بوده است و در بزنگاه ها بانوان حضور جدی داشته اند.

وی با بیان اینکه بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام بزرگترین حامی اسلام حضرت زهرا (س) بود، افزود: حضرت زهرا (س) با همان حال بیماری به مسجد آمد و از امیرالمومنین (ع) دفاع کرد.

این محقق و پژوهشگر با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در واقعه کربلا، افزود: همه کربلا توسط حضرت زینب (س) به دست ما رسیده است و سخنرانی های قرای ایشان امروز تشیع را به دست ما رسانده است.

تجلی تهرانی ادامه داد: در دوران ستمشاهی چه بانوانی در خانه ماندند تا اسلام به خطر نیفتد و چه بانوانی که حکومت از آنها می ترسید.

وی با بیان اینکه همیشه مبارزانی بودند که انقلاب و نهضت اسلامی را حفظ کرده اند، افزود: حضرت امام وقتی به فرانسه رفتند زنگ زدند به سوریه و مرحومه خانم دباغ را آوردند تا حفاظت و امنیت بیت امام بر عهده ایشان باشند.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد: گرا دادن و حفاظت را خانم دباغ در آنزمان انجام می داد و گاهی ایشان ما را به خط می کرد.

تجلی تهرانی با بیان اینکه همه پشتیبان دوران دفاع مقدس بانوان بودند و فقط کارهای تدارکاتی و بسته بندی لباس را انجام نمی دادند،خاطرنشان کرد: بانوان با سخنرانی رزمندگان را تقویت روحی می کردند.

وی تصریح کرد: مادران وقتی رزمندگان شهید می شدند تکه تکه های بدن آنها را غسل می دادند و تدفین می کردند.

این پژوهشگر با بیان اینکه اول جنگ حتی سیم خاردار نداشتیم، افزود: امروز پهبادهایی که بچه های ما به یمنی ها یاد می دهند،آرامکو را می زندند.

تجلی تهرانی گفت: اول اسم شهید را بر می دارند و بعد هم مادر شهید را تحویل نمی گیرند،پروتکل می آورند که زیر 18 ساله ها به جنگ نروند.

وی با بیان اینکه سند 2030 را به مهدکودک ها آوردند که بیست سال دیگر جلسه ای در اینجا تشکیل نشود و خانواده ها فاسد شوند،افزود: دشمن می داند عمود خیمه اسلام بانوان هستند و اگر موفق شود که در جامعه زن ایرانی و مسلمان رخنه کرده و فساد ایجاد کند، موفق است.

این پژوهشگر گفت: زن مومنه پشتیبان انقلاب،نظام و امام زمان (عج) است و اگر چنین زنی از جامعه برداشته شود، همه جامعه از بین می رود.

تجلی تهرانی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس روزهای سختی داشتیم و امروز هم جریان فاسدی وجود دارد که می خواهد جلوی این حرکت انقلابی و ارزشی بانوان را بگیرد.

وی با بیان اینکه رزمندگان یمنی با پای برهنه 7 هزار عربستانی را اسیر کردند، افزود: این امر نشان دهنده زبونی دشمن است که به برکت دامن های پاک بانوان این موضوع محقق شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر