logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۲۸۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

برگزاری 245 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان زنجان/ ۲۵۰ پک آماده در بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع شد

برگزاری-245-عنوان-برنامه-هفته-دفاع-مقدس-در-شهرستان-زنجان-۲۵۰-پک-آماده-در-بین-دانش-آموزان-کم-بضاعت-توزیع-شد

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: 245 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; محسن سهندی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با بیان اینکه در طول هفته دفاع مقدس ۲۴۵ عنوان برنامه در سهرستان و روستاها اجرا کردیم، اظهار کرد: دیدارهای مختلفی در سطح شهرستان با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان داشتیم.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در رژه ۳۱ شهریور ماه با ۹ یگان نمونه از بین کل بسیجیان شهرستان عنوان کرد: حضور فرماندهان حوزه ها و همکاران ما در ایام بازگشایی مدارس با عنوان زنگ مقاومت در مدارس پررنگ بود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه ۲۵۰ پک آماده برای دانش آموزان کم بضاعت با ارزش ۴۰ میلیون تومان را داشتیم، ابراز کرد: بسته های غذایی نیز با ارزش ۸۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷ مورد تهیه جهیزیه به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان را داشتیم، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه تلویزیونی حدیث ایثار و بازنمایی عنلیات کربلای ۵ در زنجان از جمله دیگر فعالیت ها در این هفته بوده است.

سهندی با بیان اینکه یادواره شهدا را در محلات مختلف با محوریت مساجد و منازل شهدا داشتیم، گفت: برگزاری جشنواره ورزشی بومی محلی، یک جشنواره فرهنگی و ورزشی و همایش دوچرخه سواری از جمله برنامه‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در ایام محرم پشتیبانی از هیئت های مذهبی را داشتیم، گفت: امسال یک هیئت پرطرفدار برنامه‌های خود را در سپاه ناحیه زنجان برگزار کرد.

فرمانده سپاه شهرستان زنجان همچنین به پروژه‌های مختلف در دست اجرا اشاره کرد و افزود: ساخت و بازسازی خانه‌های مناطق محروم را در برنامه داشتیم که در فز نخست 20 خانه و در فاز دوم 13 خانه را در برنامه قرار دادیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر