logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۲۸۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد

استفاده از ظرفیت سمن‌ها در حوزه کاهش طلاق و پیشگیری از اعتیاد در زنجان/ کمیته های پیشگیری از اعتیاد فعالیت‌های خود را افزایش دهند

استفاده-از-ظرفیت-سمن‌ها-در-حوزه-کاهش-طلاق-و-پیشگیری-از-اعتیاد-در-زنجان-کمیته-های-پیشگیری-از-اعتیاد-فعالیت‌های-خود-را-افزایش-دهند

استاندار زنجان بر استفاده از ظرفیت سمن‌ها در حوزه کاهش طلاق و پیگیری از اعتیاد تاکید کرد و گفت: کمیته‌های پیشگیری از اعتیاد فعالیت‌های خود را باید بیش از پیش افزایش دهند.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بازسازی گوشه ای از دلاورمردیهای زنجانی‌ها در کربلای 5 در زنجان قابل تقدیر بوده و بازسازی این عملیات بسیار خوب و حرفه ای انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت انجمن معتادان گمنام (NA) باید توسط کمیته های دانشگاه علوم پزشکی، دبیر خانه دفتر اجتماعی و معاونت پیشگیری قضایی بررسی شود افزود: بعد از بررسی گزارش آن تهیه شده و ارائه شود.

استاندار زنجان با تاکید بر فعالیت سازمانهای مردم نهاد در مناطق آلوده عنوان کرد: انتظار داریم این سازمانها در مناطق آلوده فعالیت داشته باشند و چرا که فعالیت در این مناطق می تواند خروجی داشته و ارزش داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

حقیقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت سمن ها در حوزه کاهش طلاق و پیشگیری از مواد مخدر بیان کرد: از بضاعت سمن های مرتبط در راه پیشگیری از مواد مخدر استفاده ای نکردیم و انتظار می رود دفتر اجتماعی و دبیرخانه مبارزه مخدر با هماهنگی همدیگر با اعضای مرتبط جلسه ای تشکیل داده تا موضوع را بررسی کنند تا از این ظرفیت ها استفاده شود.

وی بیان کرد: تمامی سمن هایی که در حوزه اجتماعی فعالیت دارند در یک جلسه ای در استانداری حضور داشته باشند تا ظرفیت سمن ها در این حوزه مشخص شود که چقدر میتوانیم از این طرفیت ها استفاده کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به اجرای دو طرح کاهش میزان طلاع و اعتیاد به صورت پایلوت در استان زنجان افزود: در طرح پایلوتی در این دو حوزه مطرح است باید نقش ثمن ها به صورت شفاف مشخص شده و مطرح شود.

وی با تاکید بر افزایش کمیته های پیشگیری از مواد مخدر در سطح استان افزود: میزان فعالیت این کمیته ها در اجراح طرح های پایلوت در نظر گرفته شده باید شفاف سازی شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر