logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۲۸۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف بیش از 23 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در زنجان/ با اخلالگران بازار قاطعانه برخورد می‌شود

کشف-بیش-از-23-هزار-لیتر-روغن-موتور-احتکار-شده-در-زنجان-با-اخلالگران-بازار-قاطعانه-برخورد-می‌شود

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف روغن احتکار شده در استان زنجان گفت: بیش از 23 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در استان زنجان گشف و ضبط شده است.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش از کشف 23 هزارو 882 لیتر روغن موتور و ضد یخ احتکار شده در استان زنجان اظهار کرد: ارزش تقریبی این میزان کالا بیش از 4 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده که توسط ماموران پلیس آگاهی استان کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در پي كسب خبري مبني بر احتكار کالاي اساسي و عمومي مردم  توسط  يك  محتكر سريعاً‌ موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان زنجان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصريح كرد: با كار اطلاعاتي صورت گرفته يك انبار احتكار كالا در شهر زنجان  شناسائي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي و با همكاري بازرسان اداره صنعت و معدن از اين انبار بازديد به عمل آمد.

وی ابراز کرد: ماموران موفق شدند در بازرسي از  اين  انبار كالا در مجموع 23 هزارو 882 لیتر روغن موتور و ضد یخ، احتكار شده  كشف كنند.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی روغن موتور و ضدیخ احتکار شده بیش از 4 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پليس با كساني كه بخواهند در بازار اختلال ايجاد كرده و با احتكار مايحتاج مردم، قيمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد مي كند.

کشف 640 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

وی در ادامه از کشف 640 هزار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده به ارزش تقریبی بیش از 2 میلیارد ریال خبرداد.

سردار جهانبخش عنوان کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری در محور خدابنده- بیجار به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بيشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 640 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق كشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاي كشف شده بیش از 2 ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به مبارزه جدی ماموران انتظامی استان با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر