logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۲۸۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

مسئولان پاسخ دندان شکنی به ایادی استکبار دادند/خدمات آتش نشانان در جامعه دیده نمی شود

مسئولان-پاسخ-دندان-شکنی-به-ایادی-استکبار-دادند-خدمات-آتش-نشانان-در-جامعه-دیده-نمی-شود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اقتدار نظام اسلامی در هفته گذشته در برابر دشمنان، بیان داشت: جواب سختی دشمنان از سوی مسئولان به آنها داده شد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،اظهار داشت: در هشت سال دفاع ایستادگی و مقاومت موجب شد تا در برابر دشمنان موفق شویم.

وی با بیان اینکه امدادهای غیبی خداوند متعال در این دوران شامل حال رزمندگان شد، بیان داشت: ملت ایران در این دوران در مقابل همه دشمنان نظام و انقلاب ایستادند تا به پیروزی برسیم.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: متاسفانه آستانه تحمل ما در زنجان بسیار پایین و کوچکترین برخوردی منجر به دعوا می شود که ضروری است با صبر یکدیگر را بیشتر تحمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ۵ مهرماه ۱۳۶۰ به عنوان یکی از روزهای مهم دفاع مقدس،بیان داشت: در این روز عملیات غرور آفرین ثامن الائمه برای شکست شدن حصر آبادان برگزار شد.

آیت الله خاتمی به سالروز انتفاضه دوم ملت فلسطین اشاره کرد و افزود: ملت فلسطین با مقاومت توانستند رژیم صهیونیستی را ذلیل کنند.

وی با اشاره به سالروز آتش نشانی و خدمات ایمنی،ادامه داد: خدمات این قشر در جامعه دیده نمی شود مگر اینکه حادثه تلخی روی دهد.

امام جمعه زنجان  با تقدیر از حضور مردم در رژه روز ۳۱ شهریور سال جاری، گفت: علیرغم توطئه های دشمنان این حضور هر روز چشمگیرتر می شود.

خطیب جمعه زنجان برضرورت انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس به جوانان تاکید کرد و گفت: امروز جوانان و نوجوانان باید احساس کند که ریشه دارند و این امر تنها به انتقال این فرهنگ محقق می شود.

آیت الله خاتمی با اشاره به اقتدار نظام اسلامی در هفته گذشته در برابر دشمنان، بیان داشت: جواب سختی دشمنان از سوی مسئولان به آنها داده شد.

وی با بیان اینکه آنها تلاش داشتند دولتمردان را به پای مذاکره بکشانند ،افزود: اقدام درست مسئولان نقشه آنها را نقش بر آب کرد.

وی با تقدیر از خدمات رئیس قوه قضاییه ،این اقدامات را موجب امیدواری مردم عنوان کرد و بیان داشت: رئیس قوه قضاییه برای رونق تولید دستورات و قوانین جدیدی را ابلاغ کرده اند.

وی با اشاره به مقابله یمنی ها با عربستان، بیان داشت: ۵ سال مردم بیگناه یمن با سلاح های غربی کشته می شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر