logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۲۸۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

نام و یاد شهدا برای نسل‌ جوانان امروز و آینده امید ایجاد می‌کند

نام-و-یاد-شهدا-برای-نسل‌-جوانان-امروز-و-آینده-امید-ایجاد-می‌کند

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به واکنش جوانان در خصوص حذف نام شهدا از تابلوهای برخی معابر گفت: نام و یاد شهدا برای نسل‌ جوانان امروز و آینده امید ایجاد می‌کند.

 

کاظم افشارچی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; در مورد حذف عنوان شهید از نام برخی از کوچه ها و معابر اظهار کرد: اگر عمدی در این باره در کار باشد تکلیف آن مشخص است که عامل این کار هیچ حزب هیچ مسلمان و غیرمسلمانی نمی‌شناسد.

وی عنوان کرد: اگر عمدی در کار باشد باید عامل آن شناسایی شده و با آن برخورد محکمی انجام شود.

عضو شورای شهر زنجان خاطر نشان کرد: چند موردی در زنجان نیز وجود داشت ولی تا به امروز نتوانستیم مشخص کنیم که اینکار چه زمانی اتفاق افتاده و توسط چه کسی بوده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله نسبت به اصلاح آنها در زنجان اقدام شد گفت: شعار شهید برای همه ما الهام بخش مسیر حرکت ما در جامعه است.

افشارچی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز در فرمایشاتشان فرمودند "بزرگداشت یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست" عنوان کرد: نام و یاد شهدا برای جوانان و نسل های امروز و آینده امید ایجاد می کند و ایثارگریهای شهدا هیچ وقت از یادها نمی رود.

وی با تاکید بر اینکه نام و یاد شهدا نباید از یادها برود گفت: خوشحالم از اینکه در این خصوص حساسیت ایجاد شد و جلو اینکار در زنجان گرفته شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر