logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۲۸۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان:

رفتار کسانی که به دنبال اغواگری و غبارآلود کردن فضای انتخابات هستند را رصد می‌کنیم/ مدیران ادارات و منتصبین در شهرستانها به سمتی نروند که مجبور به برخورد شویم

رفتار-کسانی-که-به-دنبال-اغواگری-و-غبارآلود-کردن-فضای-انتخابات-هستند-را-رصد-می‌کنیم-مدیران-ادارات-و-منتصبین-در-شهرستانها-به-سمتی-نروند-که-مجبور-به-برخورد-شویم

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان‏ گفت: رفتار کسانی که به دنبال اغواگری و غبارآلود کردن فضای انتخابات هستند را رصد ‏می‌کنیم.

حسین میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه نسبت به اجرای قانون بسیار حساس هستیم، اظهار کرد: ما می‌خواهیم مرّ قانون در انتخابات اجرا شود و برای اجرای مرّ قانون به طور یقین باید چند مولفه را در نظر بگیریم تا هم مجریان انتخابات در مسیر قانون و بی‌طرفی و عدم سوء استفاده از امکانات دولتی قرار گیرند و هم فضای آرام و امنی برای داوطلبانی ایجاد شود که نیاز به یک فضای سالم دارند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری و شورای نگهبان است، ابراز کرد: ما باید از رای مردم صیانت کنیم چرا حق ناس است و باید توجه کنیم که صندوق های رای ناموس نظام هستند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه نظارتی ما در چارچوب‌های قانونی تعریف شده است، تصریح کرد: ما انتظار داریم، عزیزانی که قصد داوطلبی دارند از اکنون خود را به عنوان فرد قانونمند مشخص کنند، به طور یقین ما نظارت جدی خودمان را داریم و کسانی که از اکنون به دنبال اغواگری، هزینه های آنچنانی، تخریب دیگر داوطلبین برای تایید خودشان، تشویش اذهان عمومی و غبارآلود کردن باشند، باید در زمان خودش پاسخگوی اعمال خود باشند.

وی با بیان اینکه داوطلبین با نگاه به وظیفه قانونی خودشان و شرع مقدس و اخلاق وارد این فضا شوند، عنوان کرد: برخوردهای لازم با داوطلبین متخلف در زمان مناسب انجام خواهد شد.

میرزاپور با اشاره به اینکه امیدواریم نگاه مدیران ادارات، روسای سازمانها و منصوبین در شهرستانها برپایه بی‌طرفی کامل و عدم سوء استفاده از امکانات دولتی باشد، خاطرنشان کرد: هر مسئولی که به هر شخصی اعم از کاندیداهای جدید و نماینده فعلی منتصب هستند، فضای ادارات و سازمانها را به سمتی نبرند که ما مجبور شویم برای صیانت از رای مردم و برای دفاع از آبروی نظام برخوردهای قانونی خودمان را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ما در کنار هیئت‌های اجرایی بوده و قدم اول ما تعامل، همدلی و هم افزایی است، گفت: ما آماده‌ایم تجارب چند ساله‌ای که با وجود دفاتر ما برکتی برای نظام شده را را در اختیار این عزیزان قرار دهیم چرا که در شان نظام و مردم نیست که بعد از 40 سال مشکلات اولیه برگزاری انتخابات را در حوزه‌های هیئت‌های اجرایی، مدیریت و همچنین روز اخذ رای شاهد باشیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان زنجان بیان کرد: تلاش ما این است که یک انتخابات سالم، پرشور، با حضور حداکثری و با انتخاب اصلحی که مردم توجه خواهند داشت را شاهد باشیم.

//س  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر