logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۲۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

هسته های مقاومت در کشور های اسلامی شکل گرفته است/نیروهای مسلح آماده هستند

هسته-های-مقاومت-در-کشور-های-اسلامی-شکل-گرفته-است-نیروهای-مسلح-آماده-هستند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امروز بسیج جهان اسلام شکل گرفته است و هسته های مقاومت در کشور های اسلامی حضور دارند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در برنامه هفته دفاع مقدس استانداری با تبریک هفته دفاع مقدس به تمامی مردم و بسیجیان اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از رویداد هایی است که بجز شب عاشورا نمی توان نمونه آن را پیدا کرد.

وی با اشاره به موقعیتی که در آن انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، ابراز کرد: درشرایطی که دو ابر قدرت بر جهان حاکم بود و جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و کشور ایران نیز در اختیار آمریکا قرار داشت، امام خمینی (ره) فرمودند: شاه باید برود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اشاره به اینکه امام مرکزفتنه و دشمنی با اسلام را آمریکا و اسرائیل می داند،عنوان کرد: امام همیشه مرکز فرماندهی دشمن را مورد هدف قرار می داد.

وی با اشاره به اینکه امام برای منافع شخصی نمی جنگید و برای رضایت خدا می جنگیدند، تصریح کرد: امام بعد ار تبعید شدن فرمودند: من حتی اگر سال ها روی آب اقیانوس ها بپیمایم هرگز دست از مبارزه برنمی دارم.

سردار کرمی با اشاره به آغاز جنگ در 31 شهریور، افزود: امام همه مردم را در دفاع مقدس به صحنه آورد و این هنر امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه جنگ کار چندین لشکر نبود یک امت در جنگ حضور داشتند، خاطر نشان کرد: حضور تمامی مردم در کنار امام بود که توانست سرنوشت جنگ را مشخص کند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه آمریکایی ها گفتند که اگر عراق نتواند ایران راشکست دهد ما 5لشکر چترباز در ایران پیاده می کنیم و ایران شکست می خورد، ابراز کرد: امام در جواب به آمریکا گفتند ما تک تک چتر بازان آمریکا را در هوا می زنیم.

وی با اشاره به جمله امام که فرمودند ما آمریکا را زیر پا له می کنیم ، عنوان کرد: همه ما دیدیم که فرزندان و برادران مان در خلیج فارس چگونه آمریکایی ها را بازداشت کردند.

سردار کرمی با اشاره به بیانات رهبری در اول سال که فرمودند: جنگ رخ نخواهد داد ولی نیروهای مسلح ما آماده هستند، بیان کرد: همه ما شاهد بودیم که چکونه برادران ما پهباد آمریکایی که ادعا داشتند هیچ ابر قدرتی قادر به شناسایی آن نیست را زدند.

وی با اشاره به تهاجم سنگین عراق در اواخر دفاع مقدس ابراز کرد: امام در پاسخ به این کار عراق گفت: من با بسیجیان در مقابل تمام دنیای کفر شما می ایستم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اشاره به جنگ بین عراق و آمریکا و موضع برخی  افراد در همراهی با عراق یا آمریکا افزود: رهبری در خصوص همراهی ایران با عراق یا آمریکا در جنگ بین ایران عراق گفت: هر دو آنها باطل هستند و ما با باطل همراه نمی شویم بلکه در مقابل آنها می ایستیم.

وی با اشاره به فرمان امام مبنی بر تشکیل بسیج جهان اسلام عنوان کرد: امروز بسیج جهان اسلام شکل گرفته است و هسته های مقاومت در کشور های اسلامی حضور دارند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه نقش امت و مردم در انقلاب و جنگ بسیار زیاد بود تصریح کرد: امام می گوید آفرین بر شما ملت ایران که همانند شما حتی در زمان رسول الله هم وجود نداشت.

وی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت تا به همیشه  روز 22 بهمن 57را از یاد نخواهد برد و  به آن افتخار خواهد کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حضور همه جانبه مردم در انتخابات، مقابله با فتنه ها، دفاع مقدس و تمامی جبهه ها ابراز کرد: مردم در تمامی جبهه ها و به خصوص 9دی با فتنه  مقابله کردند.

وی با اشاره به حضور فعال رزمندگان زنجانی در عملیات کربلای 5بیان کرد: رزمندگان زنجانی در همه عملیات ها از جمله عملیات کربلای 5 حسین وار جنگیدند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر