logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۲۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان مطرح شد؛

قدرت ما موجب دست و پا زدن دشمن شده است/نیروهای مسلح با همه توان برای تحقق منویات رهبری تلاش می کنند

قدرت-ما-موجب-دست-و-پا-زدن-دشمن-شده-است-نیروهای-مسلح-با-همه-توان-برای-تحقق-منویات-رهبری-تلاش-می-کنند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اگر امروز دشمن دست و پا می زند به خاطر قدرت ما است،اگر امید به پیروزی داشتند، انقدر تلاش نمی کردند.

به گزارش موج رسا; امروز و همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از پاسداران سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار آیت الله خاتمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: حضور خوب مردم از ویژگی های رژه نیروهای مسلح امسال با وجود تبلیغات منفی دشمنان و حوادث سال گذشته در اهواز بود.

وی با اشاره به افزایش اهمیت آموزش سربازان در زنجان، گفت: تربیت اعتقادی،سبک زندگی و مهارت های فنی برای سربازان ضروری است که در زنجان به این موضوع توجه خوبی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه به حول و قوه پروردگار در دوران دفاع مقدس انسجام خوبی بین نیروهای نظامی و انتظامی بود که بعد از آن کمرنگ شد، افزود: اما در حال حاضر این انسجام پر رنگ تر شده است و در مسئولان بیشتر دیده می شود.

آیت الله خاتمی بیان داشت: پایین بودن آستانه تحمل مردم یکی از آفت های اجتماعی استان زنجان است که خیلی سریع دعوا شروع می شود و زنجان در رده های بالایی قرار دارد.

وی ادامه داد: همکاری و هماهنگی نیروهای نظامی و  انتظامی موجب شد تا جشن غدیر با رونق بیشتری در استان زنجان برگزار شود.

 

*هر وقت انقلابی عمل کردیم،موفق شدیم

امام جمعه زنجان بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "هر وقت به قرآن و دستورات و انقلابی عمل کردیم، موفق بوده ایم.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه نابسامانی اقتصادی و اجتماعی در جامعه وجود دارد اما باید نسبت به حل این نابسامانی ها تلاش شود، افزود: در جنگ وقتی شیمیایی می زدند ما هم می توانستیم مقابله به مثل کنیم، اما تربیت اعتقادی ما اجازه چنین کاری را نمی داد.

وی با اشاره به اینکه ما آغازگر جنگ نبودیم، افزود: در دوران دفاع مقدس توصیه های رسول الله به یاران خود در جنگ را بنا قرار دادیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: تجهیزات ایران در برابر دشمن در دوران دفاع مقدس بسیار کم و قابل مقایسه نبود اما نیروی ایمان رزمندگان موجب پیروزی شد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس که هشت سال بود باید 800 سال سرپا نگه داشته شود،افزود: باید اقدامات انجام شده از سوی دشمن به نسل جدید بازگو شود.

وی یادآور شد: اگر امروز دشمن دست و پا می زند به خاطر قدرت ما است،اگر امید به پیروزی داشتند، انقدر تلاش نمی کردند.

امام جمعه زنجان گفت: وزیر امور خارجه به بیانیه سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه  مستدل و مستند پاسخ دادند.

آیت الله خاتمی افزود:اقتندار نظام اسلامی عامل بازدارندگی است و تا زمانی که این اقتدار وجود داردف دشمن نمی تواند به اهداف خود برسد.

وی افزود: مقالاتی که مردم،نویسندگانو خبرنگاران ژاپنی از ابهت مقام معظم رهبری ی نویسند خیلی به مراتب بیشتر از ایران است و آرزو می کنند که چنین رهبری داشته باشند.

 

*هفته دفاع مقدس یادآور حماسه و فداکاری رزمندگان

سردار جهانبخش کرمی در ادامه این دیدار،اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه،فداکاری و ایثارگری رزمندگان و ملت ایران اسلامی به فرماندهی امام راحل است.

وی با بیان اینکه این دیدار به منظور تجدید میثاق با ولایت و شهدا برگزار شده است،افزود: امروز اعلام آمادگی می کنیم که همانند دوران دفاع مقدس گوش به فرمان رهبری آماده مقابله با هر گونه تهدید و فتنه دشمنان اسلام و انقلاب هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه وحدت، صفا و صمیمیت بین نیروهای مسلح استان وجود دارد،افزود: در برخورد با توطئه ها و فتنه این وحدت نشان داده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح استان و بسیج برای پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب و اجرای گام دوم انقلاب اسلامی اقدامات خوبی را آغاز کرده و با همه توان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر