logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۲۸۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان/ جوانان در دفاع از انقلاب همواره در صحنه هستند

ضرورت-انتقال-فرهنگ-دفاع-مقدس-به-نسل-جوان-جوانان-در-دفاع-از-انقلاب-همواره-در-صحنه-هستند

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه شور و شوق عاشورایی جوانان امروز نشان دهنده تداوم فرهنگ عاشورا و رویش انقلاب است گفت: زیر بنای تمدن سازی دفاع مقدس و سهم اصلی دفاع مقدس از آن مردم است.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نیروی انتظامی علاوه بر اینکه ساختار های دفاعی را حفظ کرده بلکه آن ها را توسعه داده است.

وی اعتماد به جوانان را از مهمترين دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در اين جنگ با روحيه جوانان و بسيجيان، تهديدات عليه نظام اسلامي خنثي شد و ما توانستيم توانمندي هاي خود را به منصه ظهور برسانيم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تقدیم 27 شهید فرماندهی انتظامی استان در دوران دفاع مقدس گفت: راه شهدا در این فرماندهی ادامه دارد و کارکنان پلیس با تلاش های شبانه روزی و مجاهدت های خود هنوز هم در راه دفاع از وطن شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می کنند.
سردار جهانبخش در خصوص تفاوت نيرو هاي مسلح ما با ديگر نيرو هاي مسلح گفت: اساسي ترين نكته و تفاوت نيرو هاي ما با ديگر نيروهاي مسلح در اعتقاد و ايمان نيروهاي ما و رهبري و هدايت خردمندانه ولايت فقيه كه عادلي جامع الشرايط است و در راس نيروهاي مسلح قرار دارد مي باشد.
وي عامل مذهب و رهبری مرجعیت تشیع را مهم ترين تفاوت نيرو هاي مسلح ما با ديگر نيرو ها دانست و گفت: در جامعه ما مردم به عنوان زمينه ساز اصلي امنيت اجتماعي محسوب مي‌شوند و در حقيقت، مردم داراي نقش مثبت در امنيت و برقراري امنيت هستند.
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تشکیل پلیس فتا در راستای مبارزه با جرایم سازمان یافته در شبکه های مجازی گفت: پلیس سایبری جزو اولین یگان هایی است که در راستای دفاع فضای مجازی تشکیل شده است.
وی امنیت را لازمه توسعه و پیشرفت جامعه بيان وتصريح كرد : وجود امنیت اقشار مختلف جامعه را با آرامش و آسایش مواجه می کند و نقش مردم در امنيت اجتماعي، به عنوان يکي از عوامل موثر در تامين امنيت اجتماعي، داراي اهميت خاصي است.
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان کشور ایران همیشه در صحنه حضور دارند گفت: سهم اصلی دفاع مقدس مردم است.
سردار جهانبخش با اشاره به اینکه شور و شوق عاشورایی جوانان امروز نشان دهنده تداوم فرهنگ عاشورا و رویش انقلاب است گفت: زیر بنای تمدن سازی دفاع مقدس است و سهم اصلی دفاع مقدس از آن مردم است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر