logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۲۷۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

آتش به اختیار در برابر افرادی که نام شهید را حذف می کنند،ایستادگی شود/ امنیت،آسایش و اقتدار امروز جامعه مدیون شهدا است

آتش-به-اختیار-در-برابر-افرادی-که-نام-شهید-را-حذف-می-کنند،ایستادگی-شود-امنیت،آسایش-و-اقتدار-امروز-جامعه-مدیون-شهدا-است

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آتش به اختیار در برابر افرادی که نام شهید را از سردر کوچه ها و خیابان ها حذف می کنند،ایستادگی شود.

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: امروز برخی افراد و مسئولان مشغول جریان سازی برخی تفکرات در جامعه هستند تا نام و یاد شهدا را از یاد ببرند.

وی با اشاره به حذف نام شهدا از سوی برخی ارگان از سردر کوچه و خیابان،ادامه داد: یک جریان نفوذی، بی بصیریت و نادان می خواهد نام شهدا در سردر کوچه ها و خیابان ها نباشد تا مردم نام شهدا را از یاد ببرند.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی مسئولان در برهه ای مزار شهدا را که موزه دفاع مقدس بود از بین می بردند،افزود: در آنزمان لطمه بزرگی به مزار شهدا وارد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برخی معابر عمومی و کوچه ها و مسیرهای رفت و آمد مردم با کلمه زیبای شهید متبرک شده است، افزود: نباید اجازه دهیم راه شهدا با حذف نام آنها ازبین برود.

حجت الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: شهدا راه را به ما نشان می دهند و امنیت،آسایش و اقتدار امروز جامعه مدیون این شهدا است.

وی با بیان اینکه با دلایل احمقانه ای همچون خواندن آدرس برای تاکسی سرویس ها سخت می شود،اقدام به حذف کلمه شهید می شود،افزود: امیدواریم آنهایی که دغدغه دارند،آتش به اختیار در برابر مقابل آنها ایستادگی شود تا فرهنگ دوران دفاع مقدس در بین اذهان مردم و نسل جوان از بین نرود.

این مسئول بیان داشت: مسئولان نیز باید ساکت ننشسته و اجازه ندهند یاد و نام شهدا که نشانگر سعادت دنیا و آخرت ما است از بین برود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر