logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۲۷۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هیئت رئیسه شورای شهر زنجان:

انتصاب افراد دارای سوء شهرت در شهرداری زنجان/ شهردار زنجان نمی‌خواهد که برخی پروژه‌ها در شهر اجرا شود

انتصاب-افراد-دارای-سوء-شهرت-در-شهرداری-زنجان-شهردار-زنجان-نمی‌خواهد-که-برخی-پروژه‌ها-در-شهر-اجرا-شود

عضو هیئت رئیسه شورای شهر زنجان از انتصاب افرادی که به سنگ اندازی در کارمردم معروف هستند و دست پاکی هم ندارند خبرداد و گفت: من نگرانی خود را اعلام می کنم.

به گزارش موج رسا; عباس راشاد امروز در جلسه علنی شورا شهر با اشاره به عدم اجرای برخی از مصوبات شورای شهر توسط شهرداری و شهردار، اظهار کرد: پروژه هایی که شهردار نمی خواهند انجام دهند توسط عوامل شهردار در شهرداری ها پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه این عوامل در شهرداری های مناطق نیز حضور دارند، ابراز کرد: عواملی که مانع اجرای مصوبات شورای شهر است در شهرداری ها، معاونت عمرانی و جاهای دیگر حضور دارند و یک سازماندهی کاملا حساب شده ای نیز دارند.

عضو شورای شهر با اشاره به عدم اجرای پروژه میدان 15 خرداد، پروژه های پارک ارم و ده ها پروژ ه دیگر، عنوان کرد: اگر شهردار نمی خواهد این پروژه ها را اجرا کند لایحه اصلاح بودجه  یا تبدیل بوجه برنامه ای به عملیاتی را باید تحویل شورا شهر دهد.

وی با اشاره به اختیارات شهردار تصریح کرد: شهردار نمی توانند هر کجا هر کاری را که دلش خواست انجام دهد و پروژ هایی را که باید اجرا شود را معطل بگذارد.

راشاد با اشاره به وضعیت شهرداری منطقه 3 زنجان، خاطر نشان کرد: جلساتی در خصوص اجرای برخی پروژ ها در شهرداری منطقه3 برگزار شده است و قول حل مشکلات داده شده است در حالی که کار ها به افراد دیگر محول می شود و روی زمین می ماند.

وی با اشاره به اینکه من نگرانی خودم را به شهرداری و شورای شهر اعلام می کنم، افزود: این رویه نمی تواند ادامه داشته باشد و حتما با این رویه برخورد خواهد شد.

عضوشورای شهر با اشاره به اینکه شهردار در برخی از موارد به تغییر بودجه دست می زند، بیان کرد: در خصوص بودجه تخصیص یافته برای اربعین، شهردار نمی پذیرد که بودجه در نظر گرفته پرداخت شود.

وی با اشاره به استنکاف شهردار از اجرای بوجه مصوب شورای شهر، عنوان کرد: ظاهرا شهردار فکر می کند که کلید شهر در اختیار ایشان قرار گرفته و ایشان هر کاری دلش خواست می توانند انجام دهند.

راشاد با بیان اینکه برخی از انتصابات در شهرداری دارد اتفاق می افتد که قبلا به شهردار گفته شده است این انتصاب ها صورت نگیرد، خاطرنشان کرد: این افراد به سنگ اندازی در کار مردم معروف هستند و دست پاکی هم ندارند.

وی با اشاره اتفاقاتی که در شهرداری می افتد، تصریح کرد: من نگرانی خودم را در خصوص اتفاقاتی که در شهرداری می افتد اعلامی کنم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر