logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۲۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اختصاصی موج رسا/

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان مشخص شدند+اسامی

اعضای-هیئت-نظارت-بر-انتخابات-استان-زنجان-مشخص-شدند+اسامی

اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان مشخص شدند.

حسین میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند انتخاب اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجاس شورای اسلامی اظهار داشت: در اجرای اصل 99 قانون اساسی و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان تعداد 10 نفر از اقشار مختلف مردم را برای انتخاب پنج نفر هیئت نظارت با اولویت به هیئت مرکزی معرفی و هیئت مرکزی نیز از بین این 10 نفر برای 5 نفر حکم عضویت هیئت نظارت صادر کرد که این هیئت اکنون کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: آقایان حجت‌الاسلام علی ناصر، علی رفیعی‌زاده، بهروز عباسی، علیرضا زینالی و حسین میرزاپور به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند که احکام آنها صادر شده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان عنوان کرد: طبق اصل 99 قانون اساسی نظارت بر چهار انتخابات مهم «مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و همه پرسی و مراجعه به آراء عمومی» وظیفه شورای نگهبان و هیئت‌های منصوب از طرف این شورا است.

وی با بیان اینکه فردا نخستین جلسه هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: برای تکمیل هیئت نظارت به روسای محترم دفاتر شهرستانها تاکید کردیم که آنها نیز 6 نفر از اقشار مختلف را با اولویت به هیئت نظارت استان معرفی کنند تا بعد از بررسی در هیئت نظارت استان به هیئت مرکزی اعلام شود تا هیئت مرکزی نیز برای سه نفر حکم نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستانها را صادر ‌کند.

میرزاپور بیان کرد: بعد از مشخص کردن هیئت نظارت شهرستانها و صدور احکام، بخشهای مستقل نیز از طریق روُسای دفاتر و مسولین محترم بخشها برای هر بخش مستقل 6 نفر به هیئت شهرستان معرفی خواهد شد و بعد از بررسی در هیئت شهرستان به هیئت استان معرفی و احکام 3 نفر از این افراد بعد از بررسی در هیئت استان صادر خواهد شد. وی بیان کرد: ما در هیئت نظارت استان سعی کردیم  از قشرهای مختلف از جمله ایثارگران، روحانیون، حقوقدانان و اساتید بهره ببریم.

به گزارش موج رسا، شورای نگهبان، حسین میرزاپور را به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان زنجان انتخاب کرده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر