logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۲۷۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در ششمین جلسه شورای اداری زنجان مطرح شد؛

اقدامات جدی قوه قضائیه امید را در دل محرومان روشن کرده است/ ایجاد آرامش بزرگترین تکلیف مدیران

اقدامات-جدی-قوه-قضائیه-امید-را-در-دل-محرومان-روشن-کرده-است-ایجاد-آرامش-بزرگترین-تکلیف-مدیران

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: با اقدامات خوب و جدی قوه قضائیه زمینه امید در دل محرومان و مظلومان ایجاد شده است.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در ششمین جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: با اقدامات خوب و جدی قوه قضائیه زمینه امید در دل محرومان و مظلومان ایجاد شده است و امیدواریم استمرار داشته باشد.

وی افزود: اعتماد عمومی مردم نسبت به مجموعه نظام با این کارهای خوب و ارزشمند و جدی افزایش پیدا می کند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه زنجان استانی آرام است،افزود: با وجود اینکه جمعیت استان زنجان در دوران دفاع مقدس حدود 600 هزار نفر بود، 3 هزار شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی دارای مراسم ویژه ای در هشتم محرم است که امسال برای دوازدهمین سال متوالی آیت الله رئیسی در این مراسم شرکت کردند.

استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مدیران در مراسم های هفته دفاع مقدس شرکت کرده و از بازنمایی عملیات بازدید کنند.

فتح الله حقیقی ادامه داد: با توجه به این مسئله که بزرگترین تکلیف هر مدیر و شهروندی این است که ایجاد آرامش کند،تلاش کردیم بین مردم باشیم و آرامش را در بین مدیران ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: مسئولان استان زنجان نیز در ایجاد آرامش به جامعه کمک کرده اند و نماینده ولی فقیه ثروتی برای استان محسوب می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: جلسات محوری اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و گفت و گوی بخش خصوصی و دولت با حضور ذی نفعان برگزار شده و کارگروه رفع موانع تولید در محل کارخانجات برگزار شده است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد:هفته گذشته دو نفر به دلیل آتش سوزی در شهرستان طارم دستگیر شدند.

حقیقی با بیان اینکه بیشترین علت آتش سوزی ها عامل انسانی است، افزود: مدیریت بحران باید در همه شهرستان ها فعال شود.

وی با اشاره به موضوع گوچه فرنگی،گفت: خرید توافقی در حال انجام است که باید نظارت های لازم در این زمینه انجام شود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در ادامه این جلسه اظهار داشت: اگر توفیق شرکت در عزا و ماتم ابا عبدالله الحسین یابیم در مسیر عبادت قرار گرفته ایم.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: امیدواریم میراث داران خوبی برای شهدا و رزمندگان اسلام باشیم.

این مسئول بیان داشت: رزمندگان و شهدا ارزشمندترین افراد نسل انقلاب هستند و باید قدر دان این شهدا و رزمندگان بوده و راه و اهداف آنها را ادامه دهیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: اگر ما مسئولان در مسیر درست قرار بگیریم جامعه هم از ما الگو می گیرد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: زنجان مردم و مسئولان خوبی دارد و اتحاد و وحدت برای خدمت رسانی به مردم به عنوان ولی نعمتان با محوریت استاندار در حال انجام است.

وی با اشاره به همگامی مسئولان استانی برای اجرای برنامه های قوه قضائیه، افزود: استاندار زنجان مردمی بوده و کمتر در اتاق کار حضور دارد.

این مسئول تصریح کرد: استان زنجان دارای مشکلاتی نیز هست که بخشی مربوط به کشوری و بخشی مربوط به استان است که با حضور مسئولان کشوری سعی در حل آنها داریم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به حضور آیت الله رئیسی در زنجان، گفت: این حضور برکات بسیاری برای استان داشت.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر