logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۲۷۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از امروز؛

نمایشگاه آثار تجسمی هنرواره ملی در زنجان برگزار می شود

نمایشگاه-آثار-تجسمی-هنرواره-ملی-در-زنجان-برگزار-می-شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان گفت:نمایشگاه آثار تجسمی هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» در زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; مهدی خدایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه آثار منتخب هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» از یکم لغایت هفتم مهرماه  در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.
وی گفت: این نمایشگاه به منظور نمایش آثار منتخب هنرواره ملی انقلاب اسلامی برگزار شده اشت که آثار سه رشته هنری در بخش هنرهای تجسمی به نمایش گذاشته می شود.

خدایی ادامه داد: در آثار منتخب هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی»50 اثر پوستر، اینفوگرافی و کاریکاتور از آثار منتخب هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی»  در اندازه 70 در 50 از آثار هنرمندان شاخص کشوری به نمایش در خواهد آمد.

وی یادآور شد: در بین آثار منتخب به نمایش گذاشته در این نمایشگاه، آثار دو هنرمند زنجانی محمدمهدی ولیزاده و منصور مقدم به چشم می خورد که این آثار به بخش طراحی پوستر هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» راه یافته بودند.

گفتنی است: این نمایشگاه به همت حوزه هنری زنجان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی استان زنجان به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از ساعت 16 روز دوشنبه یکم مهرماه 98 به مدت هفت روز در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار خواهد شد.

لازم به یادآوری است، هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با موضوع مقابله با تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و تطهیر رژیم پهلوی و با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته، این رویداد بزرگ هنری و فرهنگی به میزبانی استان اردبیل برگزار گردید.

این هنرواره؛ با هدف، ایجاد جریانی گسترده و فراگیر برای ارتقاء آگاهی مردم جهت آشنایی با موفقیت‌ها و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه با دوران اسفناک رژیم پهلوی با استفاده از تولید آثار هنری در سطح ملی برگزار شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر