logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۲۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
زنگ مهر در مدارس زنجان نواخته شد

استاندار زنجان: تعداد دانش آموزان استان زنجان با رشد 3 درصدی مواجه است/ هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ مقاومت است

استاندار-زنجان:-تعداد-دانش-آموزان-استان-زنجان-با-رشد-3-درصدی-مواجه-است-هفته-دفاع-مقدس-بهترین-فرصت-برای-آشنایی-دانش‌آموزان-با-فرهنگ-مقاومت-است

زنگ مهر و مقاومت در زنجان، در هنرستان دخترانه رضوان با حضور مسئولان استانی نواخته شد.

به گزارش موج رسا; زنگ مهر و مقاومت در زنجان، همزمان با سراسر کشور با حضور  استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و مسؤولان ارشد اداره کل آموزش و پرورش استان در هنرستان دخترانه رضوان برگزار شد.

با توجه به هفته دفاع مقدس در این مراسم از دو خانواده شهید تربیت معلم و شهدای دانش آموز در هنرستان رضوان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

فتح الله حقیقی در این مراسم با اشاره به موقعیت کشور در حال حاضر اظهار کرد: پشت کار داشتن بسیار مهم است و ا گر صبر و مقاومت داشته باشید به موفقیت می رسید.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اخلاق، رفتار و منش دانش آموران در مدرسه شکل می‌گیرد ابراز کرد: برنامه ‌ریزان باید توجه کنند که خانه و مدرسه همدیگر را تکمیل کنند و اگر این روند نباشد مشکل بزرگی به وجود می آید.

استاندار زنجان با اشاره به شکل گیری بخشی از شخصیت دانش آموزان در مدارس تصریح کرد: برای شکل گیری صحصح شخصت دانش آموزان باید یک ارتباط صحیح بین خانه و مدرسه شکل گیرد.

وی با اشاره به موقعیت و توانایی های جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران بسیار توانمند عمل کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک سال تحصیلی به تمامی دانش آموزان و خانواده آنها عنوان کرد: مهارت آموزی بسیار مهم است و دانش آموزان باید به این مهم توجه داشته باشند و همراه تحصیل به این مهم همت گمارند.

ابراهیم رفیعی با عرض تبریک سال جدید تحصیلی به دانش آموزان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش عنوان کرد: امسال تعداد دانش آموزان استان زنجان با رشد 3 درصدی به ۱۹۹ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز رسیده است.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی با حضور 199 هزار و 150 دانش آموز در استان زنجان ابراز کرد: ۱۸ هزار و ۲۰۰ نوآموز سال‌تحصیلی جدید را در کلاس‌های درس آغاز می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت های جهادی فرهنگیان در استان زنجان خاطر نشان کرد: امسال 14 هزار معلم در 9 هزار کلاس درس و 14 منطقه آموزشی مشغول به امر تعلیم و تربیت هستند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای آشنایی دانش‌آموزان با جانفشانی‌ها و فداکاری‌های رزمندگان، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس است.

رفیعی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد: مدارس استان باید فضایی برای تمرین و کسب مهارت‌های زندگی باشند و مدرسه باید محلی برای تربیت دانش‌آموزانی خلاق و  مبتکر با تاکید بر ساحت‌های 6 گانه سند تحول بنیادین شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر