logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۲۷۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان زنجان/ پاتوق معتادان شناسایی و پلمپ می‌شود

کشف-بیش-از-یک-تن-انواع-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-پاتوق-معتادان-شناسایی-و-پلمپ-می‌شود

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر امسال در استان خبرداد و گفت: در این راستا یک هزار و 770 نفر دستگیر شدند.

محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا به امروز بیش از یک تن و 142 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است اظهار کرد: این میزان نسبت به مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش مواجه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این افزایش به معنی افزایش ورود مواد مخدر به استان نیست و افزایش کشفیات در استان با گسترش فعالیت‌های پلیس مواد مخدر صورت گرفته است.

حسین‌خانلو با بیان اینکه در این راستا یک هزار و 770 نفر اعم از قاچاقچی٬ توزیع کننده و خرده فروش در استان دستگیر شدند ابراز کرد: 250 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت از این افراد توقیف شده است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره اجرای یک هزار و 150 مورد از انواع طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در استان افزود: انواع طرح ها شامل طرح ارتقای امنیت اجتماعی٬ طرح پاکسازی٬ طرح کنترل اطراف مراکز آموزشی و کنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان زنجان امسال اجرا شده است.

وی به طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان زنجان افزود: در راستای اجرای طرح پاکسازی تعداد 929 نفر معتاد متجاهر از معابر و مکان‌های عمومی و سطح شهر و سایر نقاط استان جمع آوری شدند.

بیشتر بخوانید:

کشف 466 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان

حسین‌خانلو با اشاره به اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده در استان زنجان از نوع تریاک است افزود: حدود 23 درصد از دستگیر شدگان در حوزه موا مخدر خرده فروشان هستند که این طرح همچنان در سطح استان زنجان اجرا می‌شود.

وی به اجرا طرح جمع آوری و پلمپ پاتوق معتادان در استان زنجان خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با دادستان محترم زنجان محل‌هایی که به عنوان پاتوق و تجمع معتادان بوده توسط پلیس شناسایی می‌شود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در این طرح معتادان دستگیر شده و محلی که به عنوان پاتوق معتادان بوده با هماهنگی دادستان پلمپ می‌شود که تعدادی از این محل‌ها در استان شناسایی و پلمپ شده است.

وی با اشاره به فعال بودن سامانه خبری شماره 128 جهت دریافت گزاشات مردمی خاطر نشان کرد: دفتر مشاوره تخصصی پیشگیری از اعتیاد هم همه روزه از ساعت 9 تا 2 بعد از ظهر به غیر از روزهای تعطیل در خدمت مردم است و برای مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر