logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۲۷۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای مددجویان زنجانی از طریق راهبران شغلی

ایجاد-فرصت‌های-شغلی-جدید-برای-مددجویان-زنجانی-از-طریق-راهبران-شغلی-

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: فعالیت‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با استفاده از راهبران شغلی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید از این طریق در سال جاری توسعه می‌یابد.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری با اشاره به اینکه ایجاد درآمد پایدار و باثبات برای مددجویان تحت حمایت باید به‌عنوان یک اصل مهم در همه بخش‌ها موردنظر باشد، گفت: بسترسازی برای افزایش حضور و مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد و توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی برای جامعه هدف از راهکارهای مهم در این بخش است.

وی بابیان اینکه توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جامعه هدف باید با ایجاد نوآوری و خلاقیت در این بخش همراه باشد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال ازجمله کاریابی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با استفاده از ظرفیت کارآفرینان حرفه‌ای باید بیشتر از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

صفری از توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد با استفاده از ظرفیت راهبران شغلی در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: توانمندی جامعه هدف این نهاد در سایه داشتن درآمد پایدار محقق شده و باید با شناسایی راهبران شغلی در هر منطقه نسبت به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با بهره‌گیری از این ظرفیت اقدام شود.

وی بسترسازی برای افزایش حضور و مشارکت خیران در فرآیند فقرزدایی را از راهکارهای دیگر برای ایجاد درآمد پایدار و باثبات برای جامعه هدف این نهاد عنوان کرد و افزود: فعالیت جهادی برای توسعه مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد با رویکرد اعتمادآفرینی و اطمینان بخشی به جامعه و تبدیل ظرفیت‌های مهم این استان در حوزه خیر و احسان به خدمت اثربخش به جامعه هدف این نهاد باید در همه بخش‌ها نهادینه شود.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر