logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۲۶۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

حجت الاسلام کرمی به عنوان مدیرکل اوقاف استان زنجان معرفی شد

حجت-الاسلام-کرمی-به-عنوان-مدیرکل-اوقاف-استان-زنجان-معرفی-شد

مراسم تودیع و معارفه حجت الاسلام مختار کرمی با حضور حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد معاون امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، معاون امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: ماه محرم امسال ۴۰۰ نمایشگاه شمیم حسینی برگزار و از هیئت‌های مذهبی حمایت کردیم.

وی افزود: سازمان اوقاف مصمم است که نقش اجتماعی خود را برجسته کند و با ارتقای بهره‌وری از حوزه‌های علمیه پشتیبانی کند تا کارکرد مطلوب خود را پیدا کنند.

معاون امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: یکی از رویکردهای سازمان اوقاف ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان است تا با حمایت اوقاف تولید ثروت کنند و کمکی برای دولت باشند؛ چرا که کشور نیازمند تولید و اشتغال و به‌کارگیری نسل جوان در عرصه فناوری‌های جدید است

وی با اشاره به اینکه همه رابطه‌ها با مرگ انسان قطع می‌شود اما سنت حسنه، صدقه جاریه و اولاد صالح باقی می‌ماند، تصریح کرد: عمل به نیات واقفان خیراندیش جزو برنامه‌های جدی ما است.

روحانی نژاد افزود: زنجان به برکت سیدالشهدا(ع) استانی شناخته شده برای آحاد ملت ایران است و در حوزه فرهنگ به‌ویژه نشر فرهنگ معارف اهل‌بیت(ع) و عاشورا نقش بی‌بدیل را ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه این استان توانسته با همایش‌های بزرگ، سیدالشهدا و اهل‌بیت(ع) را در سراسر عالم معرفی کند، ابراز کرد: آنقدر این حرکت بزرگ است که تبدیل به الگو شده و نه تنها در زنجان بلکه به جغرافیای جمهوری اسلامی گسترش یافته به محدوده جهانی تسری پیدا کرده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر