logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۲۶۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه شورای شهر زنجان مطرح شد

مردم از کیفیت آسفالت در شهر زنجان رضایت ندارند/ نارضایتی مردم از طرح اتوبوسرانی مدنظر قرار گیرد

مردم-از-کیفیت-آسفالت-در-شهر-زنجان-رضایت-ندارند-نارضایتی-مردم-از-طرح-اتوبوسرانی-مدنظر-قرار-گیرد

جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان برگزار و مباحث مختلفی در آن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش موج رسا; امامعلی دادخواه امروز در جلسه علنی شورا شهر زنجان با اشاره به اینکه تابلو های تبلیغاتی در شهر پیشانی شهر هستند اظهار کرد: در ایام دهه اول محرم پیشانی شهر که باید نشان از عزاداری مردم زنجان باشد بشتر برای تبلیغ تاکسیرانی استفاده شده بود.

وی با بیان اینکه این تابلو ها بستر مناسبی برای فرهنگ سازی هستند خطاب به شهردار زنجان بیان کرد: در دهه اول محرم باید این تابلو ها در جهت فرهنگ سازی عاشورا مورد استفاده قرار می گرفت.

احمد نصیری با اشاره به کفیت پایین آسفالت معابر شهری ابراز کرد: کیفیت آسفالت موجود مد نظر مردم نیست و افزایش کیفیت آسفالت باید مد نظر شهر داری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حفاری هایی که سازمان آب و فاظلاب شهری در زنجان انجام داده اند باعث ایجاد چاله هایی در سطح شهر شده اند خاطر نشان کرد: اگر برای این چاله ها فکری نشود در زمستان مردم دچار مشکلات بسیاری خواهند شد.

عضو شورای شهر با اشاره به نارضایتی مردم از طرح جدید اتوبوسرانی افزود: اگر در کار ها به نظر مردم توجه نکنیم بقیه کار های انجام گرفته نیز ارزش خود را ازدست می دهند.

سجاد خدایی با اشاره به ساخت و ساز های غیر مجاز و افسارگسیخته در شهر زنجان بیان کرد: قوانین بازدارنده ما کارایی لازم را ندارند.

وی با اشاره به کلانتری ویژه شهرداری برای جلوگیری از سد معبر و ساخت وساز های غیر مجاز ابراز کرد: شاید چهارچوب های این کلانتری خوب بسته نشده بود و یا منافع برخی از افراد تامین نشده بود کهدیگر نمی توانیم این کلانتری را به صورت متمرکز داشته باشیم.

عضو شورای شهر با اشاره به وضعیت نابسامان جمع آوری زباله ها در زنجان خاطر نشان کرد: در حالی که ما در ایام نوروز جرء 3 شهر پاک کشور هستیم ولی اکنون شاهد جمع آوری زباله ها در زنجان به صورت دستی هستیم.

وی با اشاره به لغو قرار داد سرمایه گذار شرکت سرمایه گذاری تولید برق از پسماند در زنجان ابراز کرد: با توجه به نوسانات ارزی و کاهش تضمین خرید برق از طرف دولت این پروژه برای شرکت سرمایه گذار به صرفه نبود و به صورت توافقی این قرارداد لغو شد.

در این جلسه از شورا شهر برای کمیسیون هایی که قبلا بلا تکلف مانده بودند نیز هیچ تدبیری اتخاذ نشد و تصمیم گیری در این خصوص به جلسات بعد موکول شد.

//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر