logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۲۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

توزیع 39 هزار بسته گوشت تبرک در محلات مختلف زنجان

توزیع-39-هزار-بسته-گوشت-تبرک-در-محلات-مختلف-زنجان

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: 39 هزار بسته گوشت تبرک حسینیه اعظم زنجان در مناطق مختلف توزیع می شود.

مجتبی شهامی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: تعداد گوسفندان زنده اهدا شده  به حسینیه اعظم زنجان 2 هزار و 708 راس بود.

وی با بیان اینکه  تعداد گوسفندان اهدا شده به صورت وجه نیز یک هزار و 877 رأس بود، بیان داشت: تعداد احشام ذبح شده در مسیر عزاداری  نیز به یک هزار و  208 رأس رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: جمع کل گوسفندان اهدایی به حسینیه اعظم زنجان اعم از زنده، قربانی و وجوه اهدایی از بابت گوسفند به 5 هزار و  793 رأس رسید.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: از بابت ذبح احشام قربانی، پس از انتقال لاشه ها به محل کشتارگاه صنعتی، پس از پوست کنی، سلاخی و قطعه بندی،بسته بندی بهداشتی انجام شد.

شهامی با اشاره به آماده سازی 39 هزار بسته گوشت تبرک،خاطرنشان کرد: قبوض آن طی روزهای اخیر در مناطق محله حسینیه، سقاخانه، نائب آقا، تکیه علی اکبر (ع)، اصغریه، خیابان ضیایی، مجتمع رضوان، مجتمع پردیسان توزیع می شود.

وی افزود: همچنین این قبوض در مجتمع پرنیان، کوی رضائیه، کوی علوم پایه، کوی قائم،  بخشی از پائین کوه (خیابان های میلاد)، جاده شهرک، کوی فرهنگ، کوی ثمین و بخشی از کوی خرداد در سطح شهر زنجان توزیع می شود.

این مسئول یادآورشد: امسال قبوض در روستاهای بناب، ذاکر، آزاد علیا، آزاد سفلی، قینرجه، قاضی آباد، بایندور، ریحان، قلی کندی، مجینه، محسن آباد، اسفجین، ینگجه، کرد کندی، طاهر آباد، گلهرود، خشک رود و سهرین از توابع شهرستان توزیع شده است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: مجموع کل وجوه نذورات نقدی و به همراه فروش احشام اهدائی در دهه محرم امسال 5 میلیارد و 942 میلیون تومان بوده که این نذورات طبق سنوات گذشته با پیش بینی و برنامه ریزی قبلی در امور عمرانی، امور فرهنگی، برگزاری برنامه ها و مراسم طول سال، خریداری تجهیزات، ملزومات جاری و نیز نگهداری ابنیه هزینه می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر