logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۲۶۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

کشف 25 تن محموله شکر قاچاق از یک واحد قندریزی در زنجان/ 3 انبار احتکار کالاهای اساسی در ابهر کشف شد

کشف-25-تن-محموله-شکر-قاچاق-از-یک-واحد-قندریزی-در-زنجان-3-انبار-احتکار-کالاهای-اساسی-در-ابهر-کشف-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 25 تن محموله شکر قاچاق از یک واحد قندریزی در زنجان گفت: این محموله یارانه ای بوده و به صورت خارج از توزیع می‌شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف محموله شکر قاچاق کشف شده در زنجان اظهار کرد: حدود 25 تن شکر یارانه ای به صورت خارج از شبکه در استان زنجان عرضه می شد کشف و ضبط شد.

وی این محموله با گزارش مردمی کشف شد تصریح کرد: محوله مورد نظر با قیمت بالاتر از نرخ مصوب در بازار عرضه می شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: این محموله از خارج استان به زنجان وارد شده بود که هدف وارد کنندگان توزیع آن در خارج از شبکه بود.

وی بیان کرد: بعد از دریافت گزارشات مردمی بلافاصله تیم بازرسی متشکل از بازرسان تعزیرات و صنعت و معدن به محل مورد نظر اعزام شدند.

ممیزی بیان کرد: با بازرسی انجام شده از محل مورد نظر محموله احکتار شده از یک دستگاه تریلر به میزان حدود 25 تن کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: این میزان شکر توسط دولت به منظور عرضه با نرخ مصوب دولتی به یک واحد قند ریزی داده شده بود که به صورت غیرقانونی خارج از شبکه توزیع می‌شد.

بیشتر بخوانید:

کشف بیش از 23570 کیلوگرم برنج احتکار شده در استان زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: بعد از بررسی های انجام شده توزیع این محموله در خارج از شبکه محرز شد.

وی بیان کرد: بر همین اساس شعبه مربوطه اقدام به صدور حکم کرده و این کارخانه قندریزی به پرداخت جریمه به میزان یک میلیارد و 630 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

ممیزی در ادامه با اشاره به مختومه شدن سه پرونده در حوزه احتکار کالا در استان زنجان عنوان کرد: سه انبار احتکار کالا نیز در شهرستان ابهر توسط بازرسان شناسایی شد.

وی تصریح کرد: این انبارها حامل انواع کالاهای اساسی از برنج های ایرانی و خارجی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و چای وارداتی بود که یک انبار احتکار روغن موتور نیز در این شهرستان شناسایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: علاوه بر عرضه کالاها در بازار با نرخ دولتی احتکار کنندگان به جریمه بالغ بر یک میلیارد و 540 میلیون ریال محکوم شدند.

وی بیان کرد: همه جریمه با پیگیریهای انجام شده وصول شده و پرونده ها مختومه شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر