logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۲۶۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

با کمک دستگاه قضا پیگیر حل مشکلات پسماندهای روی هستیم/ سرعت پیشرفت پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان_قزوین مورد تایید نیست

با-کمک-دستگاه-قضا-پیگیر-حل-مشکلات-پسماندهای-روی-هستیم-سرعت-پیشرفت-پروژه-دوخطه-کردن-راه-آهن-زنجان-قزوین-مورد-تایید-نیست

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از طریق دولت پیگیر خواهیم بود تا مشکلات پسماند سرب و روی حل شود، گفت: با تمام توان تلاش خواهیم کرد فرمایشات رئیس قوه قضائیه عملیاتی شود.

فتح الله حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قول ها و مهلت یک ماهه رئیس قوه قضائیه برای حل مشلات پسماندهای شهرک روی در زنجان، اظهار کرد: بنده از حضور ایشان در استان تشکر می کنم و حضور ایشان در استان بسیار خوب و ارزشمند بود.

وی با اشاره به اینکه از طریق دولت پیگیر خواهیم بود تا مشکلات  پسماندهای روی حل شود ابراز کرد: با تمام توان تلاش خواهیم کرد که فرمایشاتی که ایشان داشتند، عملیاتی شود.

استاندار زنجان با اشاره به تشکیل کمیته های عملیاتی در استان زنجان بیان کرد: با تشکیل کمیته ها به دنبال این هستیم که مشکلاتی که مربوط به گذشته بود با دستوراتی که ایشان دادند، حل و فصل کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم که در آینده با حل این مسائل پیام های خیلی خوبی را به مردم عزیز استانمان بدهیم.

حقیقی با اشاره به سرعت پایین دو خطه کردن راه آهن زنجان-قزوین خاطرنشان کرد: اکنون فعالیت این پروژه متوقف نشده اما به هیچ وجه سرعت پیشرفت این پروژه مورد قبول بنده نیست.

وی با بیان اینکه در آینده ای که زمان آن هم دور نیست، امیدواریم سرعت پیشرفت پروژه افزایش یابد، افزود: یکی از پروژه های مد نظر و ویژه این است که دوخطه کردن راه آهن زنجان-قزوین به نتیجه برسد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر