logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۲۶۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان:

زنجان میزبان لیگ برتر سپک تاکرا می‌شود/ تیم سپک تاکرای زنجان آماده و منسجم است

زنجان-میزبان-لیگ-برتر-سپک-تاکرا-می‌شود-تیم-سپک-تاکرای-زنجان-آماده-و-منسجم-است

دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان گفت: زنجان میزبان لیگ برتر سپک تاکرا می‌شود.

مهدی صحبتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از برگزاری مسابقات لیگ برتر سپک تاکرا به میزبانی زنجان خبر داد و اظهار کرد: این دوره از رقابت ها حدودا یک ماه بعد در زنجان برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه زنجان از تیم آماده، ورزیده و منسجمی در سپک تاکرا برخوردار است تصریح کرد: در مسابقات دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ایران تیم سپک تاکرای پسران زنجان با شکست حریفان خود و از پیش رو برداشتن  تیم های  گلستان، همدان، کردستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی و همچنین با شکست تیم مرکزی که سال گذشته با اقتدار قهرمان شده بود پا به فینال و دیدار با تیم استان میزبان گذاشت.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه مربیگری تیم سپک تاکرای استان را در این مسابقات بر عهده  داشته است گفت: تیم زنجان در این رقابت ها با اقتدار حریفان خود را از پیش رو برداشت اما در فینال رقابت‌ها و در یک بازی مهیج نتیجه را 2 به صفر به تیم استان میزبان واگذار کرد و به عنوان با ارزش نایب قهرمانی دست یافت و مدال نقره المپیاد کشوری را به گردن آویخت.

صحبتی در پایان از احتمال اعزام تیم سپک تاکرای استان زنجان به عنوان نماینده تیم ملی به مسابقات جام جهانی خبر داد ور افزود: این اعزام محتمل است اما هنوز اعلام قطعی نشده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر