logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۲۶۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان زنجان: ‏

کسانی که در تبلیغات‌شان دستاوردهای انقلاب را زیرسوال می‌برند، حواسشان جمع باشد/ تمام مسائل انتخابات را رصد می‌کنیم

کسانی-که-در-تبلیغات‌شان-دستاوردهای-انقلاب-را-زیرسوال-می‌برند،-حواسشان-جمع-باشد-تمام-مسائل-انتخابات-را-رصد-می‌کنیم

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان: ‏کسانی که در تبلیغات‌شان دستاوردهای انقلاب را زیرسوال می‌برند، حواسشان جمع باشد‏.

حسین میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه فضای انتخابات را به صورت جدی رصد کرده و خواهیم کرد، اظهار کرد: برخی افراد تبلیغات زودهنگام خود را آغاز کردند که ما از این موضوع آگاهیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات افراد در شرایط کنونی به صورت محفلی و خصوصی است، ابراز کرد: گاهی در برخی شهرستانها افراد به اسم تبلیغات دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سوال می‌برند که در خطاب به این افراد باید گفت که اینها به دنبال کاندیدا شدن نیستند، بلکه دنبال ایجاد هزینه و به هم زدن فضا هستند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان با بیان اینکه قانون در مورد تبلیغات زودهنگام و حواشی این چنینی چندان قوی نیست، خاطرنشان کرد: با این وجود ما وظیفه داریم این مسائل را رصد کنیم.

وی بیان کرد: افرادی که به اسم تبلیغات دستاوردهای انقلاب و نظام را زیر سوال می‌برند، باید در زمان مناسب خود پاسخگوی این اقدامات خود باشند.

میرزاپور با اشاره به اینکه بعد از تشکیل هیئت های نظارت رصدها به شکل جدی تری انجام خواهد، تصریح کرد: البته اکنون موضوعی نیست که ما در خصوص انتخاب رصد نکرده باشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر