logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۲۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

هفته دفاع مقدس نماد عزت و پایداری ملت ایران است

هفته-دفاع-مقدس-نماد-عزت-و-پایداری-ملت-ایران-است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: هفته دفاع مقدس نماد عزت، پایداری، مقاومت، حضور، مشارکت، وحدت و حضور همه جانبه است.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی در جلسه بازسازی عملیات کربلای 5 با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دورود می فرستیم به شهدای دفاع مقدس که با ارزش ترین سرمایه خود یعنی جان خود را داند تا من و ما بمانیم و در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و آرمان های این انقلاب و درراستای دوام آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نماد عزت، پایداری، مقاومت، حضور، مشارکت، وحدت و حضور همه جانبه است، ابراز کرد: تحقق نقش ایمان و باور به خدا برای حرکت به سمت مطلوبی که تصور کرده ایم در شراطی که اصلا شرایط به نفع کشور نبود پیروزمندانه عبور کردیم.

معاون سیاسی امنیتی استادار زنجان با اشاره به وضعیت حاکم در زمان هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: اگر چه هزینه ما در این هشت سال به لحاظ دنیوی زیاد بود و بهترین های این کشور یعنی شهدای گرانقدر و فهیم و عالم را از دست دادیم؛ اما امروز دفاع مقدس به عنوان نمادی در تارک جمهوری اسلامی و تاریخ ایران اسلامی می درخشد.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز ضرورت دارد اگرچه وقت آن گذشته است، خاطر نشان کرد: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس باید یک تبین عالمانه ای بشود و نسل امروز ما و نسل فردای ما عظمت فعالیت و تلاش شهدا، جانبازان، آزادگان و ملت ایران را بشناسند.

مرادی با اشاره به اینکه هر کدام از ما امروز افتخارمان این است که درصدی از عمر مان را در هشت سال دفاع مقدس حضور داشته ایم، افزود: این جانبازی و این افتخار باید تبیین عالمانه و ترویج و تبلیغ هنرمندانه ای شود.

وی با اشاره به اینکه این تبلیغ ها باید عالمانه باشد تا روح و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ما ساری و جاری بشود بیان کرد: برادران مجری طرح بازسازی عملیات کربلای 5 در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می خواهند این کار را انجام بدهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به برنامه های مشابه و فصل شیدایی، ابرازکرد: این برنامه ها حداقل برای نسل امروز ما می تواند فرهنگ دفاع مقدس را تییین کند.

وی با اشاره به تجربیات مجموعه استانداری در مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: در برنامه های فرهنگی زمانی که همه دستگاه ها شرکت کنند کارجمعی آثار و برکات جمعی بیشتری دارد.

مردای با محول نمودن برخی از کار ها به سازمان ها و ادارات مختلف، بیان کرد: تامین آب شرب به عهده سازمان آب و فاضلاب شهری و روشنایی این برنامه به عهده شرکت برق خواهد بود.

وی با اشاره به نیاز به سرویس بهداشتی در محل برگزاری این برنامه افزود: مجموعه مدیریت شهری متولی امر استقرار سرویس بهداشتی در محل برنامه و تامین وسیله نقلیه جهت ایاب و ذهاب مردم است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر