logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۲۶۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

با نشر اکاذیب برخورد نشود، معاندان نظام پر رو می شوند/ برخی افراد و رسانه ها به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند

با-نشر-اکاذیب-برخورد-نشود،-معاندان-نظام-پر-رو-می-شوند-برخی-افراد-و-رسانه-ها-به-دنبال-ضربه-زدن-به-نظام-و-انقلاب-هستند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر با موضوع نشر اکاذیب از جمله موضوع دختر آبی، برخورد نشود، معاندان نظام پر رو می شوند.

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: قوه قضائیه همانگونه که در مقابل فسادهای اقتصادی برخوردهای مناسبی دارد باید در مقابل فساد رسانه ای نیز برخوردهای لازم را انجام دهد.

وی افزود: مشاهده می شود که گاها برخی افراد،گروه ها و شبکه های اجتماعی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و به بهانه های مختلف موجب ایجاد اختلال در نظم عمومی جامعه و تشویش افکار عمومی می شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: برخی از این شبکه های اجتماعی نیز به دنبال تغییر دیدگاه و تفکرات مردم نسبت به قوه قضائیه،دولت و حکومت هستند که باید برخوردهای لازم با این شبکه ها انجام شود.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه در جریان فوت سحر خدایاری نیز با وجود اینکه هنوز حکمی صادر نشده بود برخی افراد بی مهابا اقدام به پخش خبر و اظهار نظر در این خصوص کردند، یادآور شد: اگر با چنین موضوعاتی از سوی قوه قضائیه برخورد جدی نشود معاندین پر روتر می شوند.

وی با اشاره به صحبت های پدر سحر خدایاری و صراحت بیانش در مورد خودسوزی دختر خود، افزود: وی گفت که خودسوزی دخترش با قوه قضائیه مرتبط نیست.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه باید قوه قضائیه با صراحت در مقابل این افراد مقابله کند، افزود:باید فسادهای روانی که با استفاده از شبکه های اجتماعی و معاند با نظام اتفاق می افتد، مقابله شود.

حجت الاسلام ناصر برضرورت برخورد جدی با نشر اکاذیب تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای رفتار شود که این افراد جرات نشر اکاذیب را نداشته باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر