logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۲۶۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس بنیاد شهید زنجان تشریح شد

ویژه-برنامه‌های-هفته-دفاع-مقدس-بنیاد-شهید-زنجان-تشریح-شد

ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تشریح شد.

به گزارش موج رسا; جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و با حضور معاونین و اعضا این ستاد برگزار شد.

برگزاری مراسم غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهداء با مشارکت نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان در تمامی گلزارها، اجرای طرح سپاس به ویژه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، فضاسازی و تبلیغات محیطی با رویکرد گرامیداشت دفاع مقدس و محرم، در میادین و اماکن عمومی با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اجرای پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان در طول هفته از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

مشارکت در برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان، تعویض پرچم مزار شهداء شهری و روستایی، ارسال پیام تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس به کل جامعه هدف استان و کارکنان بنیاد، برنامه‌ریزی برای بازدید دانش‌آموزان، کارکنان ادارات و عموم مردم از موزه شهداء، نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با مشارکت ادارات و ارگان‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بین کارکنان و جامعه هدف و اعزام پیام‌آوران ایثار به مدارس به منظور بیان خاطرات دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

برگزاری کلاس بصیرت افزایی برای کارکنان، حضور منسجم پرسنل بنیاد و خانواده شهدا و ایثارگران در نمازهای جمعه، صدور بیانیه به مناسبت تبریک هفته دفاع مقدس نیز در این ایام انجام می شود.

نصب تصاویر شهدای شاخص استان در میادین و خیابانها و پارکینگ خودروها، برگزاری نمایشگاه عکس در مدارس، اماکن، محل اقامه نماز جمعه، پیگیری جهت انجام مراسمات مناسبتی توسط حسینیه های شاهد استان در ماه محرم و هفته دفاع مقدس، برگزاری زیارت عاشورا به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و عملیات محرم و عملیات ثامن الائمه و سخنرانی با موضوع تبیین گام دوم انقلاب در محل نمازخانه های بنیاد توسط پایگاه های مقاومت، تجلیل از کارکنان ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس نیز از جمله برنامه های مصوب در این جلسه و در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر