logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۲۵۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در گفت وگو با موج رسا:

لزوم برخورد قضایی با مطهری و سلحشوری در قضیه دروغ دختر آبی/ مجازاتهای کنونی برای نشر اکاذیب بازدارنده نیست/ کمیسیون حقوقی و قوه قضاییه به فکر قوانین سختگیرانه باشند

لزوم-برخورد-قضایی-با-مطهری-و-سلحشوری-در-قضیه-دروغ-دختر-آبی-مجازاتهای-کنونی-برای-نشر-اکاذیب-بازدارنده-نیست-کمیسیون-حقوقی-و-قوه-قضاییه-به-فکر-قوانین-سختگیرانه-باشند

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد قضایی با مطهری و سلحشوری در قضیه دروغ دختر آبی تاکید کرد

به گزارش موج رسا; علی وقف چی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به موضوع دروغ آبی اظهار کرد: متاسفانه برخی رسانه ها، شخصیت های سیاسی و سلبیریتی ها دانسته و ندانسته با اظهارات شان سبب سوء استفاده دشمنان نظام می شوند.

وی با بیان اینکه نشر اکاذیب از هیچ کس پذیرفته نیست، افزود: متاسفانه فضای مجازی نیز مدیریت مناسب را نداشته و هرکس به خود اجازه می دهد که مطالب غیرواقع را منتشر کند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجازاتها برای نشر اکاذیب طوری نیست که از این کار جلوگیری شود، ابراز کرد: قوه قضاییه و کمیسیون حقوقی مجلس باید در وضع قوانین سختگیرانه در خصوص نشر اکاذیب همکاری جدیدی را آغاز کند.

وی با تاکید بر اینکه برخی اظهارنظرهای نادانسته و خلاف واقع سیاسیون و سلبیریتی ها بهانه به دست دشمن داده تا تبلیغات گسترده ای را علیه ایران نظام اسلامی به راه بیندازند، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نباید دست به اظهارنظرهایی بزنند که نه تنها غیرواقع بوده بلکه برعلیه منافع ملی باشد.

وقف چی بیان کرد: باید برخورد قضایی با هرکسی در هر جایگاهی که علیه امنیت ملی اظهار نظر کرده صورت گیرد و بنابراین پروانه سلحشوری یا علی مطهری نیز از این امر مستثنی نیستند، اگر علیه امنیت ملی نشر اکاذیب کرده باشند.

وی با تاکید بر ورود دستگاه قضایی به موضوع دروغ دختر آبی تصریح کرد: باید برخورد قضایی قاطع با رسانه ها و شخصیت هایی که نشر اکاذیب کرده اند، صورت گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا نمایندگان ندانسته اظهار نظر می کنند که بعدها مجبور شوند حرفهای خود را پس بگیرند، گفت: گاهی این حرفها نادرست خوراک رسانه های بیگانه، ضد انقلاب و سلطنت طلب می شود.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر