logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۲۵۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

زائران پس از زیارت اربعین کربلا را ترک کنند

زائران-پس-از-زیارت-اربعین-کربلا-را-ترک-کنند-

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: زائران پس از زیارت اربعین کربلا را ترک کنند تا به مشکلات بعد از مراسم برخورد نکنند.

ذبیح الله بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;،اظهار داشت: برای کمک به راه اندازی موکب در عراق مشکلی نداریم و مردم استقبال خوبی از این موضوع دارند.

وی با بیان اینکه ضروری است زائران با معرفت و آمادگی کامل در مراسم اربعین شرکت کنند، افزود: ورود بدون برنامه مشکلاتی را برای زائران به وجود می آورد.
این مسئول با اشاره به استقبال مردم عراق از زائران، گفت: اما حضور 10 روزه در خانه عراقی ها هیچ توجیهی ندارد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه بیش از یک روز ماندن در عراق اربعین حسینی خطا است، افزود: بعد از اربعین از هموطنان درخواست داریم به وطن خود مراجعه کنند.
بابایی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای زائرانی که پس از اربعین در عراق می مانند، بیان داشت: این زائران به حال و هوای اربعین در این کشور می مانند اما مشکلات عدیده ای برای آنها به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: سفارش ما این است که فردای اربعین، زائران به شهر خود برگردند چرا که خود عراقی ها نیز که از شهرهای مختلف مراجعه می کنند تنها زیارت اربعین می خوانند و برمی گردنند.
این مسئول با اشاره به اهمیت اربعین حسینی،گفت: اربعین حسینی نشان ‌دهنده وحدت و نمایش قدرت اسلام و تشیع در جهان محسوب می شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان برضرورت کسب آمادگی های لازم برای قبل از عزیمت، حین مراسم و در زمان بازگشت تاکید کرد و گفت: زائران باید سفر و زمان خود را مدیریت کنند و با توجه به نظرات علما مبنی بر قبول زیارت ایام اربعین زائران پس از زیارت، کربلا را ترک کنند تا به مشکلات بعد از مراسم برخورد نکنند.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر