logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۲۵۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

تهیه و تدوین کتاب امر به معروف و نهی از منکر/ طرح یک کاسب یک دانش آموز در زنجان اجرا می شود

تهیه-و-تدوین-کتاب-امر-به-معروف-و-نهی-از-منکر-طرح-یک-کاسب-یک-دانش-آموز-در-زنجان-اجرا-می-شود

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از تهیه و تدوین کتاب امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: 800 جلد از این کتاب چاپ شده است.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در همایش امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به عملکرد سپاه و اقشار بسیج در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ابراز کرد: در سال 97 برنامه های مختلفی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر اجرا شده است.

وی با اشاره به تهیه و تدوین کتاب امر به معروف نهی از منکر توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: 800 جلد از این کتاب توزیع شده است.
جانشین سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به شبکه امر به معروف بسیج و سپاه، خاطر نشان کرد: در سال 97 آموزش و فعال سازی شبکه امر به معروف با ظرفیت 2797 نفر اجرا شده است.
وی با اشاره به اجرای کارگاه های آموزشی و جلسات هم اندیشی در مجموعه بسیج، افزود: درسال گذشته 228 جلسه هم اندیشی و 320 کارگاه امر به معروف برای شورای مار به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.
طهماسبی با اشاره به چاپ و انتشار تجربیات موفق امر به معروف و نهی از منکر افراد، بیان کرد: این تجربیات نیز منتشر شده است و الان در دسترس افرادجامعه قرار دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح یک کاسب و کار و دانش آموز ابراز کرد: طرح یک کاسب و یک دانش آموز را در حوزه اجتماعی و برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت را در دستور کار قرار گرفت و در این طرح 2600 نفر مورد حمایت قرار گرفتند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی المهدی استان زنجان اجرای طرح جامع نماز با ضرفیت 5675 نفر، طرح ارشاد محله محور، اجرای طرح های امر به معروف و نهی از منکر توسط اقشار بسیج و ... را از دیگر برنامه های این نهاد عنوان کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر