logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۲۵۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

تمامی اعمال در برابر اهمیت امر به معروف مانند نسبت شبنم به دریا است

تمامی-اعمال-در-برابر-اهمیت-امر-به-معروف-مانند-نسبت-شبنم-به-دریا-است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تمامی اعمال خیر حتی جهاد فی سبیل الله در برابر این واجب الهی به مثابه شبنم به آب دریا است.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اهمیت این فریضه، اظهار کرد: اهمیت مسئله امر به معرف و نهی از منکر بسیار بالا است و اهمیت این مهم در آیات قرآن و احادیث مشهود است.

وی با اشاره به این واجب الهی، ابراز کرد: تمامی اعمال خیر حتی جهاد فی سبیل الله در برابر این واجب الهی به مثابه شبنم به آب دریا است.

امام جمعه زنجان با اشاره به عملکرد دستگاه های مختلف در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: ما در این 40 سال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به صورت روزمره عمل کرده ایم.

وی با بیان اینکه بی حجابی و پخش موسیقی های نامناسب نیز منکر است، خاطر نشان کرد: نباید امر به معروف و نهی از منکر را به این سطح تقلیل داد.

خاتمی با بیان اینکه باید وضعیت فعلی مورد آسیب شناسی قرار گیرد تا دلایل اصلی وضعیت حاضر مشخص شود، ابراز کرد: یکی از ترفندهای دشمنان درگیر کردن جامعه با مسائل فرعی است تا جامعه از مسائل اصلی دور بماند.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر مختص دهه اول محرم نیست، افزود: امر به معروف نهی از منکر یکی از واجب های الهی است که در هر زمان باید اجرا شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به وظایف متقابل فرزند و والدین، خاطر نشان کرد: انتخاب نام مناسب برای فرزند، آموزش قرآن، و تربیت مناسب از وظایف والدین بر فرزندان است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه، ابراز کرد: مشکلات اقتصادی حاضر موجب بروز برخی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه است که رفع آنها برخی از مشکلات حل می شود.

خاتمی با بیان اینکه بیشترین شکایت در جامعه از سوی بازاریان است، افزود: در گذشته افزایش قیمت ها به پای نوسانات ارزی نوشته می شد ولی الان گرانی موجود در جامعه هیچ توجیهی ندارد و اگر از من سئوال شود جوابی برای این کار ندارم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر