logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۲۴۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس پليس راهنمائي و رانندگي استان زنجان:

محدوديت هاي ترافيكي دسته حسينيه اعظم زنجان اعلام شد

محدوديت-هاي-ترافيكي-دسته-حسينيه-اعظم-زنجان-اعلام-شد

رئيس پليس راهنمائي و رانندگي استان زنجان با اشاره به اجرای طرح هاي ترافيكير در ایام ماه محرم در زنجان گفت: تدابیر لازم در این باره اندیشیدعه شده و محدوديت هاي ترافيكي دسته حسينيه اعظم نیز فردا اعمال می شود.

علي اصغر شيرمحمدي در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن تسليت فرارسيدن ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين (ع) اظهار کرد: به منظور برگزاري هر چه باشکوه تر مراسم عزاداري حسينيه اعظم زنجان (يوم العباس)، تردد و توقف کليه خودرو ها و موتورسيکلت ها در اين روز از ساعت 9 صبح  تا پايان مراسم در مسيرهاي اعلامي  ممنوع مي باشد.

رئيس پليس راهنمائي و رانندگي تصريح كرد: در اين روز تردد و توقف همه خودروها از ميدان 15 خرداد تا ميدان آزادي شامل خيابان امام ، سبزه ميدان- ميدان انقلاب- صدر جهان- بلوار آزادي، چهار راه سعدي به سمت ميدان انقلاب، خيابان سعدي جنوبي به سمت ميدان انقلاب ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

شکوه عزاداری مردم زنجان جهانی شده است

وی با تاكيد بر اينكه خيابان هاي منتهي به مسير اصلي حركت دسته عزاداري حسينيه اعظم زنجان مسدود خواهند شد گفت: علاوه بر خودرو تردد موتور سيكلت و دوچرخه نيز در زمان حركت اين دسته عظيم حسيني نيز در ميسرهاي اعلامي ممنوع  بوده و شهروندان عزيز مي توانند از خيابانهاي مجاور به عنوان مسير جايگزين استفاده كنند.

گفتني است، علاوه بر اجراي طرح هاي ترافيكي ، طرح هاي ويژه انتظامي نيز در هشتم محرم يوم العباس در استان زنجان به اجرا در خواهد آمد و ماموران انتظامي علاوه بر شركت در دسته عزاداري ، نسبت به برقراري نظم، امنيت شهروندان تمهيدات ويژه اي را به اجرا خواهند گذاشت .

شايان ذكر است، از مردم انتظار مي رود همانند سال هاي گذشته با پليس همكاري گسترده داشته و موارد مشكوك را از طريق فوريت هاي پليسي به 110 اطلاع دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر