logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۲۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فنی‎و‎حرفه ای استان زنجان:

ثبت نام مسابقات ملی مهارت در زنجان آغاز شد

ثبت-نام-مسابقات-ملی-مهارت-در-زنجان-آغاز-شد

مدیرکل فنی‎و‎حرفه ای استان زنجان  با اشاره به آغاز ثبت نام هجدهمين مسابقات ملي مهارت گفت: ثبت نام از متقاضیان تا 23 تیرماه جاری ادامه دارد.

محمد رضا انصاری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: علاقه مندان به شركت در هجدهمين مسابقات ملی مهارت مي توانند  نسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق سایت دفتر مسابقات ملی مهارت به آدرس  www.skill.irantvto.ir اقدام کنند.

وی تصریح کرد: لازم است ثبت نام کنندگان پس از ثبت نام، مدارك لازم را براي تأييد به يكي از مراكز آموزش فني‎و‎حرفه‎اي شهرستان خود تحويل دهند.

مدیرکل فنی‎و‎حرفه ای استان زنجان شرط سني براي داوطلبان رشته هاي ساخت و توليد تیمی و مكاترونيك را متولدين 11 دی ماه  سال 72 به بعد دانست و ابراز کرد: براي ساير رشته ها متولدين 11 دی ماه سال 75 به بعد می توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: کارآموزان و آموزش ديدگان مراکز آموزش فنی‎وحرفه ای، هنرجويان آموزش و پرورش در رشته های کار و دانش، فنی و حرفه ای و نظری، دانشجويان آموزشکده های فنی و حرفه ای و آموزش عالی و همچنين کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می توانند با رعايت شرايط سني ذكر شده در مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

انصاری با بیان اینکه برگزاري مسابقات ملي مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوري به صورت سالانه انجام می‎شود، عنوان کرد: سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به عنوان نماينده ايران در سازمان جهاني مهارت (WSI ) متولي برگزاری مسابقات مهارت است که در راستای برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در تاريخ 23 تیرماه امسال در هر شهر و مرحله استانی در تاريخ 5 و6 مرداد ماه و مرحله کشوری نیز در نیمه دوم آذرماه برگزار می شود. 

وی خاطرنشان کرد: در مرحله شهرستاني پس از ارزشیابی لازم توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هر استان نفرات برتر در هر شهر انتخاب و به مرحله استانی معرفی می‌شوند که در مرحله استانی نیز با برگزاري آزمون عملي درحداکثر دو روز نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفي به مرحله کشوری اقدام می شود.

لازم به ذکر است: هجدهمین مسابقات ملی مهارت در 36 رشته برگزار مي‌شود  که برگزیدگان نهایی هجدهمين و نوزدهمين مسابقات ملی مهارت پس از شركت در اردوهاي آماده سازي و گزينش نهايي، درچند رشته منتخب به چهل و پنجمين مسابقات جهانی مهارت که در سال 2019 در کشور روسیه برگزار می شود، اعزام می شوند.//ک

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴