logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۲۴۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه زنجان:

چهره فقر باید از برخی نقاط استان زنجان برطرف شود/ توفیق شد در این ایام به استان زنجان سفر کنم

چهره-فقر-باید-از-برخی-نقاط-استان-زنجان-برطرف-شود-توفیق-شد-در-این-ایام-به-استان-زنجان-سفر-کنم

رئیس قوه قضاییه گفت: باید چهره فقر از برخی نقاط استان زنجان برطرف شود.

به گزارش موج رسا;آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز در بدو ورود به فرودگاه زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف و برنامه های این سفر اظهار کرد: عرض تسلیت دارم به مردم متدین فرهنگی و با بصیرت استان زنجان امیدوارم خداوند بهترینها را به مردم این استان و کشور مرحمت کند.

   وی بیان کرد: توفیق زیارت مردم زنجان را خواهم داشت از دیرینه به شعور و شعور مردم این استان نسبت به اباعبدالله آگاه بوده و اکنون این توفیق نصیب بنده شده در خدمت مردم این استان باشم.    

رئیس قوه قضاییه افزود: شرکت در مراسم اباعبدالله، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار با مسئولان استان و آگاهی نسبت به مشکلات اقتصادی استان از جمله برنامه ها خواهد بود.    

وی خاطرنشان کرد: شرکت در جمع روحانیون و نخبگان و محوری ترین نکته شرکت در جمع همکاران قضایی و مطلع شدن از وضعیت از دیگر برنامه ها است.  

  آیت الله رئیسی گفت: استان زنجان امروز حتما تفاوت اساسی کرده اما با همه توسعه یافتگی راه برای پیمودن بسیار است باید تلاش شود از برخی نقاط استان چهره فقر برطرف شود برای بنده مغتنم است که در این ایام در این استان حضور دارم.    

وی عنوان کرد: ۷ نفر از همکارانم به شهرستانها اعزام کردیم که از نزدیک مشکلات استان را ببینند.   

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ ]
اقدامات عملیاتی دستگاههای دولتی در استان زنجان به قول جامعه شناسان فیلم بازی کردن است آن هم به شیوه غلط کارگروه های تخصصی در استانداری نه تخصص دارند ونه اطلاعات عمومی از حوزه فعالیت کار گروهی که در آن فعالیت می کنند استاندار باید برای هر کار گروه یک کار گروه مردمی هم بعنوان بازوی مشورتی تشکیل دهد همان طور که رئیس محترم دستگاه قضا اعلام کردند در استان زنجان فقر ومحرومیت ......... دستگاههای دولتی آن را مخفی نگه داشتن فقر ومحرومیت اجتماعی اقتصادی فرهنگی سیاسی در استان زنجان بیداد می کند
فرم ارسال نظر