logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۲۴۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل آموزش و پرورش زنجان:

اجازه فروش هیچ مدرسه ای صادر نشده است/ استفاده از پارچه خارجی برای لباس مدرسه ممنوع است

اجازه-فروش-هیچ-مدرسه-ای-صادر-نشده-است-استفاده-از-پارچه-خارجی-برای-لباس-مدرسه-ممنوع-است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان فروش مدارس را شایعه خواند و گفت: اجازه فروش هیچ مدرسه ای صادر نشده است.

حسین حسنلو امروز در گفت و گو با خبر نگار موج رسا; در پی شایعات مطرح در خصوص فروش یکی از مدارس توابع ایجرود، اظهار کرد: در استا ن زنجان اجازه فروش و واگذاری هیچ مدرسه ای صادر نشده است.

وی با تاکید بر شایعه بودن این خبر بیان کرد: فروش مدارس روستایی یک شایعه است و هیچ سندیتی ندارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به فعالیت های سازمان دانش آموزی، ابراز کرد: لباس فرم مدارس تحت نظر سازمان دانش آموزی است.

وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی پیگیر است که هیچ گونه تخلفی در خصوص لباس های مدرسه اتفاق نیفتد، بیان کرد: سازمان دانش آموزی طبق دستورالعمل به وظایف خود در خصوص لباس های مدرسه عمل می کند.

حسنلو با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: سازمان دانش آموزی برای رونق تولید به تمامی مدارس اعلام کرده است که اجازه استفاده از پارچه های خارجی در لباس مدارس را ندارند و نظارت های خود را از طریق سامانه لباس فرم سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران اجرا می کند.

وی با بیان اینکه تا به امروز هیچ گونه گزارشی مبنی بر تخلف مدارس از دستورالعمل اعلام نشده است، افزود: در صورت تخلف مدارس و استفاده از پارچه های خارجی در لباس مدارس آموزش و پرورش با مدرسه متخلف برخورد جدی می کند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر