logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۲۴۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

احداث پایگاه معضل آسیب های اجتماعی را حل نمی کند /روحانیون با کمترین امکانات تبلیغ دین می کنند

احداث-پایگاه-معضل-آسیب-های-اجتماعی-را-حل-نمی-کند-روحانیون-با-کمترین-امکانات-تبلیغ-دین-می-کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در بحث آسیب های اجتماعی نیز نمی توان با احداث پایگاه به نتیجه مطلوب رسید.

حجت الاسلام سعید احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر 70 روحانی در مناطق مختلف استان زنجان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه این روحانیون با کمترین امکانات در این مناطق به تبلیغ دین اقدام می کنند، افزود: تلاش می شود تا مشکلات این قشر حل شود و اولویت سازمان رسیدگی به این موضوع است.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در خصوص ورود سازمان تبلیغات اسلامی به مسائل اجتماعی، بیان داشت: سازمان در بحث آسیب های اجتماعی به دنبال حل مشکلات است و پویش "همسر نوشتیم" نیز در این راستا فعالیت می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اعتقاد داریم اگر همسایه ما آسیب ببیند خانواده ما هم از آن تاثیر می گیرد، خاطرنشان کرد: همچنین اگر منطقه ای در شهر دچار آسیب اجتماعی شود، بقیه مناطق نیز از آن تاثیر می گیرند.

حجت الاسلام احمدی برضرورت استفاده از ظرفیت مردمی برای حل آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: این موضوع ثابت شده است که هر جا مردم پای کار بوده اند، مشکلات حل شده است.

وی با اشاره به کمک های مردمی برای سیل زدگان، گفت: راه اندازی پویش ها موجب سیل کمک ها به این مناطق شد.

این مسئول با بیان اینکه در بحث آسیب های اجتماعی نیز نمی توان با احداث پایگاه به نتیجه مطلوب رسید، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود به ویژه هیئت های شاخص استان می توان از این ظرفیت در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی بهره گیری کرد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت شبکه عظیم تبلیغی و با کمک مردم به جنگ با آسیب های اجتماعی برویم.

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: اگر خود مردم وارد حل آسیب های اجتماعی شوند بیشتر تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه ظرفیت خیرین در کاهش آسیب های اجتماعی نباید نادیده گرفته شود، بیان داشت: خیرین در هر محوری فعالیت کرده اند، نتایج خوبی برای کشور و استان داشته است.

وی برضرورت کاهش تصدی گری دولت در بحث آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: حضور ارگان ها باید تسهیل گر باشد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر