logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۲۴۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان:

2درصد قیمت تضمینی گندم بیمه اجباری شود

-2درصد-قیمت-تضمینی-گندم-بیمه-اجباری-شود

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت:برای حمایت از کشاورزان ضروری است،دو درصد قیمت تضمینی گندم به عنوان بیمه اجباری در نظر گرفته شود.

احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: استان زنجان دارای ظرفیت های مطلوبی در حوزه کشاورزی است که ضروری است به این ظرفیت ها بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه مردم استان زنجان به ویژه خدابنده به صنعت کشاورزی وابسته هستند، افزود:اقتصاد مقاومتی باید با برنامه ریزی مناسب عملیاتی شود.

این نماینده بر ضرورت توجه به مطالبات به حق و قانونی مردم در حوزه های مختلف کشاورزی، اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید این مطالبات به نحو مطلوبی حل شود.

بیگدلی با بیان اینکه ضروری است دو درصد قیمت خرید گندم به عنوان بیمه محصولات کشاورزی در نظر گرفته شود، افزود: کشاورزان به دلیل عدم آگاهی از تعهدات بیمه ها همواره متضرر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم از نظر اقتصادی در شرایط سختی قرار دارند و باید تصمیمات ویژه از سوی مسئولان برای حل مشکلات اتخاذ شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان با بیان اینکه مردم نقش مهمی در مقاوم سازی اقتصادی دارند، بیان داشت: برای حل مشکلات آنها باید تلاش کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر