logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۲۴۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) زنجان:

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی صبح جمعه در کاسپین زنجان برگزار می‌شود

همایش-بزرگ-شیرخوارگان-حسینی-صبح-جمعه-در-کاسپین-زنجان-برگزار-می‌شود

دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) زنجان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی صبح جمعه در کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

داود خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان اظهار کرد: طبق روال سالهای گذشته این همایش در نخستین جمعه ماه محرم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تلاشهای انجام شده برای برگزاری باشکوه این مراسم ابراز کرد: هماهنگی برای برگزاری این همایش از ماه‌ها پیش در حال انجام بوده تا بتوانیم مراسم شایسته‌ای را برای آن حضرت برگزار کنیم.

دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) زنجان با بیان اینکه خیرین و دلدادگان حسینی نیز یاری گر ما برای برگزاری این مراسم هستند، خاطرنشان کرد: هر کس به هر طریق ممکن برای برگزاری باشکوه این مراسم تلاش می‌کند که نیاز است از همراهی این عزیزان تقدیر و تشکر شود.

وی با اشاره به محل برگزاری این مراسم گفت: سالهای گذشته مراسم شیرخوارگان حسینی در حسینیه عاشقان ثاراله برگزار می‌شد اما با توجه به محدودیت مکان در این حسینیه و برای رفاه حال عزاداران و خانواده‌ها امسال این مراسم صبح جمعه در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان (حسینیه حضرت علی اصغر(ع)) برگزار می‌شود.

خدایی به دوخت 10 هزار دست لباس برای این همایش اشاره کرد و افزود: همایش شیرخوارگان حسینی نخستین جمعه محرم هر سال به صورت همزمان در ایران و چندین کشور جهان برگزار می‌شود.

وی از همراهی برخی مسئولان از جمله مسئولان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، همچنین فرماندار زنجان و برخی دیگر از مسئولان برای برگزاری این همایش بزرگ حسینی تشکر کرد.

گفتنی است که با اینکه تلاشهای زیادی برای برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی زنجان انجام  شد، اما دست اندرکاران این مجموعه با برگزاری این همایش در این مکان مخالفت کردند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر