logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۲۴۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان خبر داد

انجام هماهنگی‌ها برای برگزاری باشکوه عزاداری مردم پایتخت شور و شعور حسینی/ اولویت ما ارائه خدمات مطلوب به عزاداران است

انجام-هماهنگی‌ها-برای-برگزاری-باشکوه-عزاداری-مردم-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-اولویت-ما-ارائه-خدمات-مطلوب-به-عزاداران-است

فرماندار زنجان از انجام هماهنگی‌ها برای برگزاری باشکوه عزاداری مردم پایتخت شور و شعور حسینی خبر داد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آمادگی زنجان برای عزاداریهای محرم اظهار کرد: عزاداریهای مردم زنجان در کشور الگو شده و شرایط خوبی را برای استان زنجان رقم زده است.

وی با بیان اینکه زنجان به حق پایتخت شور و شعور حسینی لقب گرفته است، ابراز کرد: ما باید از این فرصت استفاده کرده و هم در کیفیت اجرای مراسمات و هم خدمات تلاش بیشتری را انجام دهیم.

فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه باید از تمام ظرفیتها برای بزگزاری هرچه بهتر عزاداریهای محرم استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز باید پای کار بیایند تا یک خدمات مطلوبی را در این ایام ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه ما علاوه بر دو مراسم بزرگ هیئتهایی داریم که برنامه های خوبی را برگزار می‌کنند، ادامه داد: شهر ارمغانخانه نیز در حوزه تعزیه خوانی نیز سرآمد بوده و باید توجه ویژه‌ای را به این مراسم داشته باشیم.

عسگری با اشاره به انجام برنامه ریزی دقیق برای برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری گفت: تمام مشکلات و کاستیهای گذشته احصا شده و به دنبال حداقل رساندن آنها هستیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت حسینیه اعظم و زینبیه اعظم برای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم زنجان استفاده کنیم، افزود: حضور عزاداران سراسر کشور در این مراسم زنجانیها ظرفیتی برای توریسم مذهبی است تا بتوانیم استفاده بیشتری از این موضوع داشته باشیم.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه اولویت ما ارائه خدمات مطلوب به عزاداران است، اظهار کرد: باید از ظرفیت خود مردم برای اسکان عزاداران استفاده کنیم که این حرکت از سال گذشته آغاز شده است.

وی بیان کرد: ساماندهی پارکینگها نیز یکی از موضوعات بود که هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده است، در 13 یا 14 نقطه از شهر پارکینگهایی مشخص شده و وسیله ایاب و ذهاب نیز از محل پایکینگها به سمت اجتماعات حسینی در نظر گرفته شده است.

عسگری با اشاره به انجام هماهنگی لازم با صدا و سیما برای پوشش مناسب این مراسم عنوان کرد: اسکان نیز برای عزادران در نظر گرفته شده و تورهایی را برای معرفی جاذبه های گردشگری پیش بینی شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر