logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۲۴۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

آغاز اسکان مسافرین پایتخت شور و شعور حسینی از پنجم محرم در زنجان/ محدودیتی برای اسکان مهمانان اباعبدالله الحسین(ع) وجود ندارد

آغاز-اسکان-مسافرین-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-از-پنجم-محرم-در-زنجان-محدودیتی-برای-اسکان-مهمانان-اباعبدالله-الحسین(ع)-وجود-ندارد

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان‏ از آغاز اسکان مسافرین پایتخت شور و شعور حسینی از پنجم محرم در زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; مجتبی شهامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به برنامه اسکان حسینیه اعظم زنجان در ایام محرم اظهار کرد: در سالهای قبل ما بحث اسکان را داشتیم اما حدود دو سالی است که این کار به صورت منسجم در حسینیه اعظم زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود 20 نفر از خادمین در بخش اسکان فعالیت دارند، ابراز کرد: اسکان در حسینیه اعظم زنجان به این شکل است که تمام ظرفیت‌های اسکان در شهر زنجان احصا شده و در اختیار واحد اسکان قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه از روز پنجم محرم تا 12 محرم اسکان را برای مسافرین در نظر گرفتیم، خاطرنشان کرد: وعده صبحانه برای تمام مسافرین در نظر گرفته شده و یک وعده غذای گرم نیز به عنوان تبرک ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته خود مردم برای اسکان مسافرین دهه محرم زنجان پای کار آمدند، عنوان کرد: این موضوع به نوعی حال و هوای اربعین را در زنجان گسترش می‌دهد چرا که مردم پایتخت شور و شعور حسینی نیز به نوعی پذیرای زائرین اباعبدالله هستند.

شهامی با اشاره به اینکه فرهنگ اربعین باید گسترش یابد، ادامه داد: مردم سال گذشته استقبال خوبی داشتند و بالغ بر 20 خانواده منزل خود را در اختیار مسافرین شرکت کننده در عزاداری مردم زنجان قرار دادد.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 7 هزار نفر روز اسکان را در ایام محرم داشتیم، گفت: امسال با پیش بینی های انجام شده ظرفیت اسکان افزایش یافته است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ‏با اشاره به اینکه سال گذشته دو روز اسکان پیش بینی شده بود، اظهار کرد: امسال هیچ محدودیتی برای اسکان نداریم و از تمام ظرفیتها برای اسکان استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت حسینیه اعظم باعث شده تا بحث توریسم مذهبی در زنجان توسعه یابد، خاطرنشان کرد: ما امسال برای شرکت کنندگان در دسته عزاداری زینبیه اعظم نیز ظرفیت اسکان داریم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر